31.01.
Літературне читання
1. Мовленнєва розминка. Робота
над чистомовкою.
2. Мовленнєва розминка. Робота
над скоромовкою.
3. Прочитайте вірш Спиридона Черкасенка «Зима і Весна». ( с.104)
3. Прочитайте вірш Спиридона Черкасенка «Зима і Весна». ( с.104)
4. Дай відповіді на питання після тексту.
5. Послухай текст Антоніни Назаренко "Який це місяць?" і дай відповідь на запитання, яке міститься в заголовку.
6. Дай відповіді на запитання.
- Про які зміни в природі розповідає Антоніна Назаренко?
- З чого зрозуміло, що це рання весна?
- Як же називається цей весняний місяць?
7. Прочитай вірш "Зима і Весна" в особах.
Математика
1. Запиши в зошиті число, класна робота.
2. Пропиши хвилинку каліграфії число, що є добутком чисел 7 і 8.
3. Розв'яжи кругові приклади, починаючи з 780-640.
- Обчисли.
28.01
Математика
Тема. Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд. (Урок 78 с. 42)
1. Переглянути відіоурок "Письмове додавання трицифрових чисел без переходу через розряд:
2. Переглянути відіоурок "Письмове віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд:
3. Робота в зошиті.
- Записати число, класна робота.
- Хвилинка каліграфії:написати каліграфічно число що є добутком чисел 7 і 7.
4. Ознайомитися з правилом в підручнику с.43-44
5. Обчислити вирази, записуючи їх у стовпчик с.45 № 4.
6. Розв'язати задачу №3 с. 44
7. Домашнє завдання.
- В робочому зошиті с.17-18 № 2,№5 виконати обчислення.
ЯДС
Тема. Державні символи нашої країни.
1. Переглянути відео.
2. Опрацювати підручник с. 98-99
3. Виконати завдання 1-5 с. 55-56 в робочому зошиті.
27.01.
Літературне читання.
Тема. Байка вчить, як на світі жить.
1. Прослухати аудіозапис байки Л.Глібова "Муха і Бджола".
2. Визначити тему і головну думку байки.
Тема: те, про що повідомляється у тексті.
Головна думка: те головне, про що хотів сказати автор (повчальний зміст).
Головна думка: те головне, про що хотів сказати автор (повчальний зміст).
3. Обговорення змісту байки за питаннями:
- Хто головні герої байки?
- Де і коли відбуквалися події?
- Яка мета в житті у Мухи і Бджоли? Для чого Л. Глібов протиставляє цих двох героїнь?
- Що свідчить про безпечне життя Мухи?
- Чому Муха назвала працю Бджоли бідною?
- Що свідчить про нахабність мухи щодо відвідування будь-кого непроханою?
- Чому Бджола не розуміє сенсу життя Мухи?
- А на образі Бджоли?
- А як ви ставитеся до праці? Чи допомагаєте вдома батькам? Чим саме?
- Яким чином слід організувати власне дозвілля?
- Чим є корисною для нас ця байка?
4. Домашнє завдання.
А) Скласти порівняльну характеристику головних героїв.
Бджола | | Муха |
Відмінне | Спільне | Відмінне |
------------------ | --------------- | --------------- |
------------------ | --------------- | --------------- |
------------------ | --------------- | --------------- |
------------------ | --------------- | --------------- |
Б) Вивчити прислів'я.
- Хто працює, той працю шанує.
- На дерево дивись, як родить, а на людину, як робить.
- Добре працюватимеш — честь і славу матимеш.
- Лінь гірше хвороби.
- Вродилось ледащо нінащо.
- Йому щодня неділя.
- Лінивому все ніколи.
Комментариев нет:
Отправить комментарий