Дистанційне навчання 3-В клас

31.01.

Літературне читання

1.  Мовленнєва розминка. Робота над чистомовкою.

2. Мовленнєва розминка. Робота над скоромовкою.

3. Прочитайте вірш Спиридона Черкасенка «Зима і Весна». ( с.104)
4. Дай відповіді на питання після тексту.
5. Послухай текст Антоніни Назаренко "Який це місяць?" і дай відповідь на запитання, яке міститься в заголовку.
6. Дай відповіді на запитання.
- Про які зміни в природі розповідає Антоніна Назаренко?
- З чого зрозуміло, що це рання весна?
- Як же називається цей весняний місяць?

7. Прочитай вірш "Зима і Весна" в особах.

Математика

1. Запиши в зошиті число, класна робота.

2. Пропиши хвилинку каліграфії число, що є добутком чисел 7 і 8.
3. Розв'яжи кругові приклади, починаючи з 780-640.

4. Потренуйся виконувати письмове додавання.
- Обчисли.



28.01

Математика

Тема. Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд. (Урок 78 с. 42)

1. Переглянути відіоурок "Письмове додавання трицифрових чисел без переходу через розряд:

2. Переглянути відіоурок "Письмове віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд:

3. Робота в зошиті.
- Записати число, класна робота.
- Хвилинка каліграфії:написати каліграфічно число що є добутком чисел 7 і 7.

4. Ознайомитися з правилом в підручнику с.43-44

5. Обчислити вирази, записуючи їх у стовпчик  с.45 № 4. 

6. Розв'язати задачу №3 с. 44

7. Домашнє завдання.
- В робочому зошиті с.17-18 № 2,№5 виконати обчислення.

ЯДС

Тема. Державні символи нашої країни.

1. Переглянути відео.
2. Опрацювати підручник с. 98-99
3. Виконати завдання 1-5 с. 55-56 в робочому зошиті.

27.01.

Літературне читання. 

Тема. Байка вчить, як на світі жить.

1. Прослухати аудіозапис байки Л.Глібова "Муха і Бджола".

2. Визначити тему і головну думку байки.

Тема: те, про що повідомляється у тексті.

Головна думка: те головне, про що хотів сказати автор (повчальний зміст).

3. Обговорення змісту байки за питаннями:

-  Хто головні герої байки?

-  Де і коли відбуквалися події?

-  Яка мета в житті у Мухи і Бджоли? Для чого Л. Глібов протиставляє цих двох героїнь?

-  Що свідчить про безпечне життя Мухи?

-  Чому Муха назвала працю Бджоли бідною?

- Як саме співчуває Муха Бджолі? 
- Що свідчить про нахабність мухи щодо відвідування будь-кого непроханою?

-  Чому Бджола не розуміє сенсу життя Мухи?

Кого намагався засудити Л.Глібов на прикладі Мухи?
- А на образі Бджоли?

-  А як ви ставитеся до праці? Чи допомагаєте вдома батькам? Чим саме?

-  Яким чином слід організувати власне дозвілля?

-  Чим є корисною для нас ця байка?

4. Домашнє завдання. 

А) Скласти порівняльну характеристику головних героїв.



Бджола

 

Муха

Відмінне

Спільне

Відмінне

------------------

---------------

---------------

------------------

---------------

---------------

------------------

---------------

---------------

------------------

---------------

---------------

Б) Вивчити прислів'я.

  1. Хто працює, той працю шанує.
  2. На дерево дивись, як родить, а на людину, як робить.
  3. Добре працюватимеш — честь і славу матимеш.
  4. Лінь гірше хвороби.
  5. Вродилось ледащо нінащо.
  6. Йому щодня неділя.
  7. Лінивому все ніколи.

Математика

Підготуватися до діагностувальної роботи.

Записати в зошиті число, класна робота.
Виконати задання.

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Дистанційне навчання