Українська мова

22.05.2020
Впевнена, тобі цікаво знати, звідки з'являється і де ховається літо. Пропоную прослухати аудіоказку А.Михайленка "Де ховається літо". Слухай уважно, уявляй те, що почуєш. Тоді тобі легше буде відповіти на запитання.


Перевір себе:
                   Тест "Де ховається літо"
____________________________________
21.05.2020
Прочитай уважно загадки про літні місяці. Спиши в зошит загадку про серпень. Перед тим уважно розглянь зразок написання віршованих текстів. Там є свої особливиості!
Прочитай уважно текст із прихованими словами. 

А тепер зіграй в таку гру:
__________________________________________

20.05.2020
Прочитай уважно текст з картки.
 Перевір себе:
Прочитай уважно народні приказки та прикмети про серпень. 

Тепер перевір на скільки ти був уважним:
Спиши в робочий зошит два вислови, які тобі найбільше сподобалися.
_________________________________________

19.05.2020
Спиши текст в зошит. Слово ЛИПЕНЬ напиши маленькими літерами.
Прочитай уважно текст.
Перевір себе:

Зіграй у вікторину:
_______________________________________________

15.05.2020
    Настав час перевірити, як гарно ти навчився читати. Пам'ятаєш, на початку року нам ще не все вдавалося і ми іколи з острахом дивилися на тексти великого обсягу. Але, все змінюється, змінився і ти, став дорослішим, впевненішим і читати навчився краще, я в цьому переконана.
   Сьогодні пропоную тобі прочитати цікавий текст, відповісти на заптання.
    Збоку від тексту ти зможеш відслідкувати, яку кількість слів ти читаєш за 1 хвилину. Попроси когось із дорослих подати тобі сигнал після того, як мине хвилина твого читання.


   Одразу скажу, що кількість слів НЕ Є НАЙВАЖЛИВІШИМ показником твого читання. Адже набагато цінніше те, як добре ти РОЗУМІЄШ, про що читаєш, і, звісно, як чітко і виразно вимовляєш слова. 
_____________________________________________

14.05.2020
   Сьогодні хочу ще раз переконатися, як гарно ти навчився списувати з друкованого тексту.
   Щоб все вдалося найкращим чином, пригадай основні секрети написання букв: нахил, розмір, форму, висоту,види з'єднань з іншими буквами. Також на письмі роби абзац - це новий рядок, який починаємо писати не з самого початку, а роблячи відступ на ширину двох пальчиків. 
   Згадай, як потрібно сидіти під час письма. Правильно розташуй зошит. Все, ти готовий списати текст. Бажаю удачі!
   Прочитай уважно текст і розглянь зображення.

   А тепер зіграй в гру і перевір, чи був ти уважним:

   Впевнена, що і з цією грою ти впораєшся:
___________________________________________


12.05.2020
Українська мова:
Сьогодні на уроці ми звами продовжимо дізнаватися про секрети української мови. І сьогодні ми дізнаємося про слова БЛИЗЬКІ ЗА ЗНАЧЕННЯМ. Ці слова звучать по різному, а означають те саме.


____________________________________________

08.05.2020
Українська мова:
Сьогодні на уроці ми звами попрцюємо над словами які звучать однаково, а значення у них різне! Слухай, запам'ятовуй, працюй в робочому зошиті!


________________________________________________

07.05.2020
Українська мова:

Виконанй завдання в зошит!
______________________________________________

05.05.2020
Українська мова (письмо):
На минулому уроці читання ти читав (читала) оповідання Олександра Копиленка "Зустріч", чи такий заголовок ти дібрав?
Поспостерігай за вимовою звуків, які позначає буква я у словах Ясик, маля. Відшукай у тексті про Ясика речення, в кінці яких поставлено знак оклику (!).  У виділеному слові назви букви і звуки.
Спиши текст. Встав пропущені букви.
______________________________________________

04.05.2020
Українська мова (читання):
Прчитай текст! Виконай завдання на картці!
_____________________________________________

30.04.2020
Українська мова (читання):
Виконанй завдання на картці!

Українська мова (письмо):
Виконанй завдання на картці у робочий зошит. Вставлені букви підкресли олівцем!


______________________________________________
28.04.2020
Українська мова (читання):
Сьогодні ми попрацюємо з дитячими газетами та журналами, іншими словами їх називають "дитячою періодикою", тому що нові номери з'являються через однаковий проміжок часу: місяць, тиждень тощо.
Пропоную тобі відправитися у віртуальну екскурсію до ТОП-8 унікальних бібліотек світу:


Подивись, що таке періодичні видання. Може серед побаченого тебе щось зацікавить:



Українська мова (письмо):
Сьогодні ми поговоримо про те, що працюючи в зошиті у тебе не вистачає місця в рядочку для написання цілого слова. Що ж робити? А для цього нам з тобою треба вивчити ПРАВИЛА ПЕРЕНОСУ СЛІВ. Давай разом з Мовкою та Суржиком вивчимо ці правила:


А далі попрацюємо в робочому зошиті. Виконай завдання на картці:
________________________________________________


27.04.2020
Українська мова (читання):
Минулого тижня ми згадували, що таке текст, його будову та типи.
А сьогодні працюємо над ЗАГОЛОВКОМ.
  • Давайте пригадаймо, що таке заголовок:




  • Завдання 1: прочитай текст на Картці 1, підбери до нього влучний заголовок.

  • Завдання 2: зараз ти читатимеш текст на Картці 2, який називається "Мудра кицька".
За малюнком та заголовком зроби передбачення:

-Про кого йтиметься мова в цьому тексті?
-А що такого може трапитися, що кицька виявиться мудрою?
Цікаво, чи здійсняться твої передбачення!

Як ти вже мабуть помітив, заголовок передає найважливішу інформацію, яка є в тексті.  
_____________________________________________

24.04.2020
Українська мова ( читання):
Прочитай текст, дай відповіді на запитання:

Українська мова (письмо):
Прочитай текст:

Чому слова Дніпро, Україна, Чорне море, Київ написані з векликої букви? Правильно:


Сприши текст в робочий зошит!
_________________________________________________
23.04.2020
Українська мова (читання):
На минулому уроці ми розглянули, які бувають типи текстів.
Пригадай. Які типи текстів ти пам'ятаєш?
Для перевірки, попоную тобі виразно та уважно прочитати текст з картки, визначити. до якого типу він належить.


Українська мова (письмо):
Виконай завдання з картки в робочому зошиті:
______________________________________________
22.04.2020
Українська мова (читання):
Давай разом з Мовкою і Суржиком повторимо дещо про ТЕКСТ:



Послухай, якими бувають ТЕКСТИ:


Прочитай уважно текст, подумай до якого типу він належить? Чому?
Виділи в поданому тексті :
  • ЗАЧИН
  • ОСНОВНА ЧАСТИНА
  • КІНЦІВКА

Перевір себе!

Українська мова (письмо):
Приготуй до уроку свій робочий зошит! Поклади його правильно, під нахилом. Сядь правильно, рівненько!
Пам'ятай! Початок речення позначаємо великою буквою. В кінці речення ставимо крапочку!
______________________________________________

21.04.2020
Українська мова (читання):
Перед тим як працювати, пропоную тобі пограти в такі ігри:

А зараз поділи слова на склади, пам'ятай скільки в слові голосних, стільки в слові і складів:

Далі відкрий свій Букварик на с.86 і прочитай текст "Подорож букви".
Пам'ятай, букви це знаки, що позначають приголосні та голосні звуки на письмі. БУКВИ ми бачимо і пишемо, ЗВУКИ ми чуємо і вимовляємо.
_________________________________________________

16.04.2020
Українська мова
Сьогодні ми не читатимемо текстів, а виконуватимемо інше, не менш цікаве завдання.
Для початку пропоную тобі пограти в таку гру на уважність:

Впевнена, що і таке завдання тобі буде під силу:

А тепер, найцікавіше - послухай уважно аудіоказку і спробуй намалювати ілюстрацію до того епізоду, який тобі сподобався найбільше:
__________________________________________
15.04.2020
Українська мова (читання):
Сьогдні ми вивчимо українську абетку. 
 А що ж таке "АБЕТКА"?

Дивись уважно відео, та правильно вимовляй букви українського алфавіту:


Опроацюй вршик Любові Голоти "Абетка-лічилка"с.84 
- Так скільки ж букв в українському алфавіті?
- Запам'ятай! В українській мові 10 букв, які позначають голосні звуки!
Українська мова (письмо):
Відкрий свої прописи на с.54, там ти побачиш слова. Прочитай!
Твоє завдання, записати ці слова в алфавітному порядку. Користуйся ураїнським алфавітом!

_________________________________________________________________

14.04.2020
Українська мова (читання):
Сьогодні ми продовжимо працювати над подовженими приголосними. І почати пропоную з чистомовки.
Працюємо за буквариком с.82. Прочитай текст про дівчинку Жанну. Дай відповіді на запитання:
- Яке мамине доручення швидко виконала Жанна?
- Яке свято було у бабусі Ганни?
- Яке вітання приготувала онучка для бабусі?

Колискові пісні – це таїнство, яке пов’язувало маму із немовлям. З дитинства голос мами зачаровує малятко. Її спокійний тембр заспокоює дитину. У піснях мама бажає дитині здоров’я,щастя, розуму, краси. 



Прочитай колискову пісню Платона Воронька "Доня хоче спати".

Прочитай вірш Маріі Чумарної "Лиш людина мудрість має"
- До чого закликає нас поетеса?
________________________________________________________________

13.04.2020
Українська мова (письмо):
Тема. Подвоєння букв для позначення на письмі .

Пригадай попередній урок читання! 

Які звуки в українській мові можуть подовжуватись?

Сьогодні ми вивчимо, як подовжені звуки позначаються на письмі.  В українській мові приголосні подовжені звуки позначаються двома однаковими буквами! Подивись!
Відкрий свій зошит (прописи) і давай попрацюємо!
Не забувай про правильне положення тіла та робочого зошита!
1. Утвори і запиши слова у множині:

колос, гілка, камінь

2. Пропиши слова за зразком: 

проміння, насіння, зілля, волосся

Запам'ятай, як пишуться ці слова!
3. З поданих слів, що означають дію предмета утвори нові слова, що означають назву предмета:
жити - життя
шити - шиття
знати - знання
___________________________________________
10.04.2020
Українська мова (читання):
Тема. Подвоєння приголосних звуків.
В нашій мові є м’які приголосні звуки, які можуть подовжуватись.



2. Лінгвістичний волейбол (усно)
- Замініть слова за зразком.    
                Зразок. Гілка — гілля.
              волосина, колос, промінь, вуглина.
- Утворіть слова  за зразком: читати – читання.
 малювати, запитати, знати, бажати, змагатися, навчати


Зробіть звукову модель слова  читання 
-Визначте, скільки звуків і скільки букв у слові читання.
Візьміть до уваги!
Подовження звука у звуковій моделі позначається двокрапкою (:)

Опрацювати підручник с.80 , с.81.
_____________________________________
09.04.2020
Українська мова (читання):
1. Розжитайся разом з бджілкою!



2. Виразне читання віршиків "Золоті відеречка" А.Камінчука, "Ґедзь" Г.Мир.
Українська мова (письмо):
Працюємо в робочих зошитах.
________________________________________
08.04.2020
Українська мова (читання):
Тема. Звук [дж], позначення його літерами "Дж", "дж".
1. Передивитись навчальне відео.


2. Працюємо з Буквариком.
  1. Читання складової таблиці с.76 ( читаємо 3 рази, кожного разу прискорюємо темп. Батьки можуть задати дитині темп, відстукуючи його олівчиком по столу);
  2. Читання слів з буквосполученням "дж" с. 76 ( запитайте в дитини, які слова вона запам'ятала із прочитаних).
Словникова робота:
Джунглі - густі, важкопрохідні, заболочені тропічні і субтропічні вічнозелені ліси
Лоджія - приміщення,огороджене в плані з трьох сторін, що має перекриття, призначене для відпочинку і захисту від сонячних променів.великий балкон.

3. Опрацювання тексту В.Сухомлинського "Як бджола конвалію знайшла".
4. Перейдіть по ссилці та пройдіть цікавий тест! 

Українська мова ( письмо):
1. Працюємо в прописах  с.48-49.
  • прописати буквосполучення Дж, дж;
  • прописати слова подані в зошиті;
  • списати за зразком речення (Нагадую! Якщо слово не вміщується на рядочку переносимо все слово на новий).

___________________________________
07.04.2020
Українська мова (письмо):
Тема. Написаня слів зі звуками [дз], [дз'].
1. Попрацюйте з відеотренером! Виконайте завдання усно!



2. Працюємо в прописах с. 46.
  • Прописати буквосполучення "Дз", "дз".

Буквосполучення пишемо БЕЗВІДРИВНО!

  • Прописати слова подані в зошиті.
  • Списати речення по зразку (переписуємо на новий рядочок).
  • З одним словом на "ДЗ" скласти речення і записати. ( пишемо на останньому рядочку с.46).
  • Пригадай віршик про кукурудзу з відеотренера. Запиши його в прописах с.47. Користуйся словами для довідки!
_________________________________________________________

06.04.2020
Українська мова (читання):
Тема. Звуки [дз], [дз'], позначення їх літерами "Дз", "дз".
1. Уважно передивитись відеоматеріал.


2. Працюємо з букварем.
  1. Читаємо складові таблиці с. 74 ( правильно, злитно вимовляємо звуки [дз], [дз']);
  2. Читаємо слова зі звукми [дз], [дз'];
  3. Виразно прчитати вірш В.Гринько "День у день";
  4. Вивчити віршик Ю.Турчина "Кукурудза..." напам'ять.
___________________________________________
03.04.2020
Українська мова (читання):
Тема. Апостроф.
1. Уважно передивитись відеоматеріал.


2. Працюємо з букварем.
  1. Читаємо павутинки складів на с.70.(читаємо твердо,відривно);
  2. Почитати прислів'я с. 71 та пояснити їх зміст;
  3. Вправлємося у читанні слів з апострофом с.71;
  4. Опрацювати текст "Невдалий гол" с.73
  5.  Перейдіть по ссилці та пройдіть цікавий тест! Тест "Невдалий гол"


Українська мова (письмо)
1. Працюємо в прописах:
  • Прописати слова з апострофом на с.44
На письмі апостроф позначають крапкою з невеличким хвостиком. Крапку ставлять одним дотиком до паперу. Апостроф пишуть на верхній рядковій лінії. 

Апостроф ставиться між буквами, які позначають звуки, що вимовляються роздільно. На письмі букви, що роз’єднує апостроф, теж пишуть окремо: наступна за апострофом буква не поєднується з попередньою, а пишеться окремо.

  • Списати прислів'я по зразку.
  • Записати рукописним шрифтом числа 15 і 19. (Підказка! Тобі допоможе Буквар!)
  • Прчитай загадки відповіді запиши! с.45
________________________________________________________________
02.04.2020
Українська мова (читання):
Тема. Закріплення вивчених літер.
Працюємо з підручником! Буквар с.68-69
1. Утворити та прочитати слова.
2. Читаємо павутинки слів поданих в першому та другому стовпчиках. 
3. Слова третього стовпчика прочитати правильно наголошуючи.
4. Читаємо правильно та виразно скоромовку "Фартушок"
Читаємо 3-5 разів, кожного разу прискорюємо темп читання.
5. Поміркуй та дай віповіді на запитання. 
6. Прочитати мирилку Варвари Гринько.
За бажанням створити власну мирилку за поданим початком.
Мирилки – невеличкі віршики чи пісеньки, розраховані на те, щоб забути недавню сварку, відновити товариські стосунки. 
Українська мова (письмо):
Тема. Виконання вправ щодо написання слів, речень.
Працюмо в прописах с.40 -41!
1. Відтворити текст за допомогою сілв з довідки.
Прочитати вірш "Ішла весна-красна". В реченнях вставити пропущені слова з довідки.
Наприклад: Несла весна-красна у скринці гостинці. 
2. Списати подані речення змінюючи слова за зразком.
3. Записати відповіді на запитання.
Користуємося словами для довідки!
5. Вчимося вимовляти та писати слова, які починаються на "хв" і "ф".
Уважно прочитати і запам'ятати слова подані в зошиті. Списати слова по зразку.
6. Гра "ф" чи "хв"?






______________________________________
01.04.2020
Українська мова (читання)

Тема. Закріплення звукових значень вивчених літер. Інтонаційне, виразне читання віршованих та прозових текстів.
1. Розчитування.



2. Виразно прочитати вірш В.Лучука "Хитрий лис фарбує ліс" с.66.
3. Опрацювати текст на с.67 Букваря "Софійка й Дорофійка".
4. Дати відповіді на запитання:
- Як звали дівчаток?
- Де були дівчатка?
- Що стояло біля вікон?
- Які були квіти у вазонах на столах?
- Яку форму мав фонтан?
- Що їли Софійка і Дорофійка?
- Що ще робили дівчатка у кафе?

Українська мова (письмо)
Інформація для батьків!
Шановні батьки, заводимо чистий, звичайний зошит в косу лінію. В яких ми відпрацьовуємо каліграфію та техніку письма дітей. Між попердньої та наступною роботою відступаємо два робочих рядочка (вони вузенькі).
 Завдання:
1. Прописати рукописним шрифтом по одному рядочку велику і маленьку букву "Фф";
2. Виконти завдання на карточці. Роботу виконуємо рукописним шрифтом.

____________________________________
31.03.2020
Українська мова (письмо)

Тема. Аналіз складових елементів та написання великої букви "Ф"(еф).

   1. Актуалізація опорних знань.
    Прочитати з зошита слова з маленькою  буквою "ф"
  • на початку слова;
  • в середині слова;
  • в кінці слова.

   2. Мотивація учбової діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.
-         Скоро скоро мовим ловко, слово в слово скоромовку:
               Федір показав Фросині фокус
               Фросина подарувала Федорові фікус.
      - Чи можемо записати в зошит скоромовку?( не знаємо як пишеться велика буква Ф)
      - А навіщо потрібно знати, як пишеться велика буква Ф?
      - Так. Ми будемо вчитися писати велику рукописну букву Ф.
   3. Вивчення нового матеріалу.
       3.1 Лексична робота
            Прочитайте дитині вірш на с.39 робочого зошита.
            - Про що йде мова у поданому вірші?
            - Якого кольору була фіалка?
            - Хто пригорнув фіалку?
        Фіалка – це трав’яниста рослина з фіолетовими, жовтими або білими квітами. Цвіте з                ранньої весни до кінця літа.

    4. Графічний аналіз великої прописної букви Ф.
  -Подивіться уважно на велику букву Ф, скажіть, з яких елементів вона       складається?
(Двох овалів та подовженої похилої палички із заокругленням внизу ліворуч.)
- Порівняйте її з малою літерою ф.
- Що треба зробити, щоб перетворити її на велику?
(Збільшити  розмір та добавити ліве заокруглення внизу)
   5. Пояснення написання великої літери Ф.
- Велику прописну букву Ф починаємо писати трохи нижче верхньої міжрядкової лінії, піднімаємось угору, заокруглюючи ліворуч, спускаємось вниз до верхньої рядкової і повертаємо праворуч, де поєднуємось із початком написання елемента. Другий елемент починаємо писати від міжрядкової лінії вниз. Ведемо пряму похилу подовжену паличку, яку біля нижньої рядкової лінії заокруглюємо ліворуч. Потім починаємо писати третій елемент – овал. Його письмо починаємо від другого елемента, заокруглюючи вгору до міжрядкової, далі ведемо заокруглену лінію вниз до верхньої рядкової, де повертаємо ліворуч, і закінчуємо сполучившись з початком цього елемента.
- Можна писати велику букву "Ф" під такт: «і – раз – і - два – і – і – три – і».
   6. Обведення пунктирних зразків у зошитах с. 39
   7. Написання літери  та слів з великою буквою "Ф"
       Як велика буква поєднується з іншими буквами? (Прямою лінією.)
       - У слові Федір не розтягуйте поєднувальний елемент від букви Ф до е.
   8. Робота над реченнями.
     Робота над змістом першого речення.
    - Прочитати перше речення. Скільки слів у ньому? 
    - Про кого йдеться у реченні?
     Фламінго - рід водних птахів 


          Робота над другим реченням.
           - Почитайте друге речення. Скільки слів у ньому?
          - Про що йдеться в реченні?
           Флокси – багаторічна трав’яниста рослина з гарними різнокольоровими квітами, які прикрашають                                   яскравими фарбами сади, подвір’я та клумби з весни до пізньої осені.
           
           Робота над третім  реченням.
            - Почитайте третє речення. Скільки слів у ньому?
            - Про що йдеться в реченні?
   9. Підсумок.
    - Яку букву навчилися писати на уроці?
    - Які звуки вона позначає?
_________________________________________________________________________________

30.03.2020

Українська мова (читання):

Фф. (Буквар с. 64-65)
Тема. Звук [ф] позначення його літерою Фф. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень і тексту.
Словниково-логічні вправи; утворення слів.
Опрацювання тексту «Цікава гра – футбол».

1             1. Мовна розминка
           Повторення вивчених скоромовок.

2             2.Артикуляційна хвилинка
         
    
            3.  Повторення вивченого.

-          З якою буквою знайомились на минулому уроці?  (буква «ща»)
-          Які секрети букви «ща» ми розгадали?  (позначає два звуки [шч])

4. Гра «Книжковий хробачок» (слайд №3)
Книжковий хробачок  з’їв букву. Потрібно її відновити, прочитати слова.

1                         
                           5. Артикуляційно-слухові спостереження.
             Послухайте невеличкий вірш і скажіть, який звук у ньому зустрічається         найчастіше?
Фазан ходить в очереті
 В фіолетовім береті.
 А в гнізді співає тихо
 Фазанятам фазаниха.
                           Автор Віктор Дзюба

                        Фазан – великий промисловий птах ряду курячих із яскравим оперенням.
1                  
                        6.  Спостереження за артикуляцією звука [ф].
                       Нижня губа притискається до верхніх зубів, цю перешкоду розриває струмінь                               повітря, утворюється шум, без будь-якого голосу.

                  7. Ознайомлення з буквою “еф”. 

                   Звук [ф] позначається буквою “еф”. Велика і мала букви мають однакову форму.                       Складається “еф” з двох півовалів і прямої палички між ними.
1              
                  8. Перегляд мультфільму  «Абетка-малятко. Літера Ф».
               Діти повторюють слова з буквою «еф», які зустрічались  у мультику.


1                      9. Розвиток читацьких навичок. Робота з букварем (с. 64 - 65)
а)      Читання складової таблиці.
б)   Читання павутинок слів.
в)    Словникова робота с.65 (поговорити з дитиною, що таке футбол, де відбувається гра, як називають гравців у футбол).
г) Опрацювання тексту "Цікава гра - футбол" с.65

Українська мова (письмо):
Прописи с. 38 скласти звукові моделі слів.
Прописати маленьку букву "ф" та слів з нею.




Звук [йі] позначення його буквою "Її".



Звук [шч] позначення його буквою "Щщ".
1.Робота над загадками
Всіх лякає риба ця:
В роті в неї мов пила.
Ну скажіть мені, ану-ка:
Як ця риба зветься?     (Щука)


Він скрізь: у полі і  в саду,
А в дім не  попаде.
І  я тоді лиш з  дому йду,
Коли  вже він не йде.    (Дощ)

*Чистить курточку, штанці,
Чобіткий спідниці,
Дуже працьовита тітка,
Здогадались, хто це?    (Щітка)


2. Артикуляція звукосполучення [шч].

Губи висунуто вперед,зуби видні,зближені,широкий кінчик язика піднятий вгору,потік повітря йде через рот посередині язика,голосові зв язки не напружені.

3.Робота над казкою О.Катрича.

 Одного разу звуки вийшли на берег річки зустрічати ранок. Навколо було гарно й тихо. Тоненький серп місяця стомлено скотився за гору. Одна за одною згасали зірки на небі. Легенький вітерець пробіг по верхівках очерету. Очерет здригнувся і зашумів: ш – ш – ш. А всі маленькі мешканці, що жили в очереті, - черепашки, каченятка, рачки – йому відповіли: ч – ч – ч – ч – ч. Це означало: дай нам ще трохи поспати. І всі почули, як навколо лунало: ш – ч – ш – ч – ш – ч – ш – ч – ш – ч, почали переглядатися між собою, а дехто почав закривати вуха. Воно й справді неприємно слухати будь – які сварки. Невідомо, чим би все це скінчилося, якби не сонечко. Воно, як завжди, піднялося над лісом своєчасно без ніяких нагадувань. Перші сонячні промінчики погладили все і всіх, хто зустрічав його з високо піднятою головою. Потім вони заглянули вниз на землю і приголубили кожну травинку, кожну билинку, кожну травинку.
А звукам [ш - ч], які ледве не посварилися між собою, Сонечко сказало:
- Вам не сваритися між собою треба, а об’єднатися. Заживете спокійно, а Азбука отримує нову букву.
Тут Сонечко своїми проміннями щільно обняло два звуки [шч], зв’язало стрічкою і бантик опустило. З’явилася широка, гарна, впевнена в собі буква Щ.
Така щирість і щедрість Сонечка викликали щасливі посмішки у всіх, кому пощастило це спостерігати. А що робилося навколо! Щавель у лузі зазеленів. Кущі загойдали пташині гніздечка. Щиглик щебетав без відпочинку. Щука залишила у спокої своїх карасів. Щогла міцно тримала на собі парус і щодуху несла на маленький човен вперед, до щастя. Щенята намагалися залізти на щабель, щоб краще роздивитися, що сталося, хоч лазити зовсім не вміли. Усі щітки взялися до роботи, змели сміття, всі щепочки до купи. А щуплий щур злякався і поклявся нікого і нічого не чіпати. Щербатий місяць теж хотів піднятися, щоб глянути, що діється навколо, та не зміг: старенький був уже.
І навіть вітрище ущух у кущах. Не свище вітрище – зачах.
І з того часу гарна буква Щ завжди стоїть на місці, де звучать поряд, разом звуки [шч]. 
!!! Отже, два звуки позначає буква Щ – [шч]. 

- Які запам’ятали слова із казки, де буква "ща” позначає два звуки.
- Нагадайте дітям слова, а вони повторюють за вами і спробують запам’ятати їх якомога більше: щавель, щабель і щебетати, щедрівка, щедрий і щеня, щасливий, щирий і щербатий, ще щітка, щепа і щока. 

Багато слів з буквою щ. Буква одна, а звуків два – [шч].
Обидва приголосні, це треба запам’ятати. 
В українській мові  для  позначення  сполучення звуків    [шч] є  літера «ща».

 4. Визначення позиції літери "щ" у словах.( в якій позиції стоїть буква: на початку слова, всередині чи вкінці)
  • Щука
  • хрущ
  • ящірка 
  • плащ
  • кущ
  • щур
  • ліщина


5. Вивчити  скоромовку.
        Дощ хлющить на зелен плющ,
        Під плющем сховався хрущ.

1 комментарий:

  1. Я Артур Борис - житель / громадянин Республіки Росія. Мені 52 роки, підприємець / бізнесмен. Я колись мав труднощі з фінансуванням свого проекту / бізнесу, якби не мій хороший друг, який познайомив мене з паном Бенджаміном Лі, щоб отримати кредит від 250 000 доларів США від його компанії. Коли я зв’язався з ними, мені було потрібно лише п’ять робочих днів, щоб процес оформлення кредиту був переведений на мій рахунок. Навіть з поганою кредитною історією вони все ще пропонують вам свою послугу. Вони також пропонують всі види позики, такі як бізнес-позики, позики на житло, особисті позики, кредити на авто. Я не знаю, як подякувати їм за те, що вони зробили для мене, але Бог нагородить їх згідно зі своїм багатством у славі. Якщо вам потрібна термінова фінансова допомога, зв’яжіться з ними сьогодні електронною поштою lfdsloans@outlook.com Інформація про WhatsApp ... 1-989-394-3740

    ОтветитьУдалить

Дистанційне навчання