Навчання під час військового стану

11.04.2022р.

Математика

Тема. Задачі з одиницями часу.

1. Пограй у гру.

Гра "Знайди невідоме число"

2. Робота із підручником. 

- Виконай завдання №1 с. 97

- Обчисли вирази  №2 с.98 (спочатку запиши вираз, а потім виконай дії письмово, запиши  кінцевий результат).

- Розв'яжи задачі №3 с.98 (усно)

Математика ІІ частина 3клас

Українська мова

Тема. Змінювання іменників за числами.

1. Передивіться відеоматеріал.

2. Вивчити правило в підручнику на с. 114

3. Ознайомитися з правилом на с. 116.

4. Виконати вправу 8 с. 117.

5. Перегляньте відео про гру в шахи. 

Гра в шахи

6. Виконайте вправу 9 с. 117.

7. Пограйте в гру.

Гра "Однина чи множина"


Літературне читання.

Тема. Творчість Грицька Бойка. Жартуй, та знай міру. Грицько Бойко «Провалився по коліна», «Бабуся і внук», «Булка з маслом», «Де Іванко?»

1. Хвилинка автобіографії.

2. Прочитай вірш Г.Бойка "Провалився по коліна..." с.119

- Дай відповіді на запитання.

3. Прочитайте вірш Г.Бойка "Бабуся і внук" с.119-120

- Дайте відповіді на запитання.

4. Прочитайте вірш Г.Бойка "Булка з маслом", "Де Іванко?" с.120
5. Обговоріть.

Дякую за увагу!

12.04.2022р.

Математика

Тема. Прості задачі, що містять трійки взаємопов’язаних величин, та обернені до них.

1. Передивіться відеоурок. По можливості виконайте завдання.


Українська мова

Тема. Прийменники і закінчення як засоби вираження зв’язку між словами в реченні. Роль іменників у реченні.

1. Передивитися відеоурок. Поможливості виконати вправи.

Підручник: Українська мова 3 клас

Літературне читання
Тема. Майбутнє належить мрійникам. О.Подоляк «Мій зоре­літ».

Ми продовжуємо знайомитися із жанром літературної творчрсті - віршем.
Розгадайте ребус.

Сьогодні ви ознайомитесь з віршем Олександра Подоляка "Мій зореліт".
1. Прослухайте вірш та дайте відповіді назапитання.


2. А зараз поміркуйте:
3. Перегляньте відео та здійсніть уявну подорож на зорельоті у відкритий космос:
- На яких планетах Сонячної системи ви побували?
- Про які особливості планет ви дізналися з відео?
4. Домашнє завдання
    с.120-121 навчитись виразно читати вірш О.Подоляка "Мій зореліт".
Дякую за увагу!
 
13.04.2022р.
Математика
Тема. Множення суми на число і числа на суму.
- Сьогодні на уроці ми ознайомимось із правилом множення суми на число і числа на суму. 
1. Перегляньте відеоматеріал:
2. Далі відкрийте підручник на с.111 Урок 97
Задача 3 (прочитайте уважно задачу):
- Розгляньте два способи розв'язання задачі:
І спосіб: 1) 3+2=5 (в.)- сплела 1 дівчинка;
                2) 5*5=25 (в.) - сплели разом 5 дівчинок.
ІІ спосіб:1) 3*5=15 (в.) - 5 дівчинок з ромашок;
                 2) 2*5=10 (в.) - 5 дівчинок з маків;
                 3) 15+10= 25 (в.) - всього.
Запам'ятай!
3. Розв'яжи двома способами аналогічну задачу №4 с.112.
4. А тепер розглянемо задачу №7 с.112:

5. Робота в зошиті з друкованою основою с.42-43 Урок 97 (попрацюйте самостійно).

6. Якщо немає зошитів виконайте №8, №9, №10 с.113-114.

Підручник: Математика ІІ частина

Українська мова
Тема. Узагальнюю знання про іменник як частину мови. Розбір іменника як частини мови.
1. Вправа 4 с.120
2. Розбір іменника як частини мови.
3. Перегляньте відео про дельфінів. Що нового ви про них дізналися?
4. Виконайте вправу 5 с. 120.
5. Домашнє завдання.
    Вправа 6 с.121

Літературне читання
Тема. Творчість С. Дерманського. Дітям і зорі всміхаються. С. Дерманський «Кого беруть у космонавти».
1. Хвилинка - цікавинка.

2. Хвилинка автобіографії.
3. Прочитайте вірш Сашка Дерманського "Кого беруть у космонавти". (с.122)
4. Дайте відповіді на запитання після вірша.
18.04.2022
Математика
Тема. Множення виду 243, 2403, 2043, 423,
 4230, 4203. Розв’язування задач.
1. Математичний диктант.
2. Розглянь множення чисел 24•3.

- Виконай обчислення виразів №2 с.115 (Зразок 1).
3. Розглянь множення чисел 240•3.
- Виконай обчислення виразів №2 с.115 (Зразок 2).
4. Розглянь множення чисел 204•3.
- Виконай обчислення виразів №2 с.115 (Зразок 3).
Для того щоб виконати обчислення виду 423,
 4230, 4203 застосовуй переставний закон множення.
5. Виконай завдання 3 с. 116.
6. Домашнє завдання.
На с.117 виконати №6, №7.

Українська мова
Тема. Урок контролю навчальних досягнень. Мовна тема "Іменник".
    Мої третьокласники, сьогодні ми з вами повинні написати невеличку діагностувальну роботу. А так як у нас склалися такі обставини ми з вами ось що зробимо. В зошитах ви запишите чило, діагностувальна робота. А далі записуєте номер завдання і правильну відповідь словами, не букву.
1. Що означає іменник?

а) Дію предмета;       б) ознаку предмета;        в) назву предмета.

2. Підкресліть іменник, який є загальною назвою;

а) Київ;         б) місто;         в) Україна.

3. Підкресліть іменники, що є назвами істот:

а) Робітник, шахтар, журналіст;

б) Футбол, ліс, журнал;

в) Школяр, парта, печиво.

4. Словосполучення заміни одним близьким за значенням словом:

Лісний сторож - …

а) Лісник;         б) шофер;        в) бригадир

5. Визначте і надпишіть рід іменників.

Дятел, дерево, шипшина, дзьоб, крило, пташка.

6. Прочитай, спиши, розкриваючи дужки.

Песик (П,п)ушок ганявся на подвір'ї  за білим (П,п)ушком.

7. Від поданих слів утворіть спільнокореневі іменники.

Зимувати –…;                                  лікарський – …;

радісний – …;                                  читати –… .

8. Запиши речення, розкриваючи дужки і вставляючи пропущені букви. Визнач число іменників.

     Україна – це тихі (вода) і ясні (зоря), з..лені (сад) і білі (хата), лани золотої (пш..ниця). Україна – ро..кішний вінок з (калина) і (чорнобривці).

 

Літературне читання
Тема. Творчість А. Костецького. 
Не хвалися силою, а хвалися вмінням. А. Костецький «Новенька».
1. Хвилинка автобіографії.
2. Прочитай вірш А.Костецького "Новенька" с.125.
3. Дай відповіді на запитання.
4. Домашнє завдання.
Навчитись виразно читати вірш с.125-126.

Дякую за увагу!

19.04.2022р.
Математика
Тема. Множення трицифрового числа на одноцифрове і одноцифрового на трицифрове.
1. Робота з підручником с.119 №3
- Спробуй самостійно опрацювати нову тему. Ти зможеш! Дій за моїми вказівками!
- А тепер перевір правильність виконання обчислень:
2. Робота з підручником с.119 №4
- Як ти гадаєш що слід змінити у формулюванні попередньої указівки, щоб обчислити вираз 3•242=?
- Перевір правильність обчислень:
3. Обчисли вирази №5 с. 119.
- Попрацюй самостійно. Розв'яжи вирази №5 с.119. Користуйся вказівками вище.

4. Задача №6 с.119
- Подивись, проаналізуй подану умову задачі та її розв'язання. Запиши озв'язання задачі у зошит.
5. Домашнє завдання.
с.120 №10
Українська мова
Тема. Поняття про прикметник як частину мови.
- Сьогодні на уроці ми продовжимо вивчати частину мови - ПРИКМЕТНИК.
2. Вправа 1 с.122
- Прочитай виразно уривок із вірша Юлії Косинської.
- Випиши прикметники разом із іменниками за зразком. 
3. Вправа 2 с.122
- Прочитай текст, уставляючи прикметники з довідки.
4. Вправа 3 с.123
5. Домашнє завдання.
с.123 вправа 4 ( 3 завдання)
с.122 вивчити правило
Літературне читання
Тема. У людини є все, щоб здійснити свою мрію. А. Костецький «Як захочеш — буде все!» 
Попрацюте разом з відеоуроком.
Дякую за увагу!
20.04.2022
Математика
Тема. Сполучний закон множення. Розв’язування задач на спільну роботу.

1. Введення в тему.
Завдання № 1 с.121
- Запиши лише ті вирази, у результаті обчислення яких отримаємо менше, ніж 640.
- Перевір правильність обчислень. Прочитай значення виразів у порядку спадання.
2. Робота з підручником
Завдання № 2 с.121
- Професор математики записав для Вивчайка cполучний закон множення:
Завдання № 3 с.121
- Розглянь, як переставний і сполучний закони множення
спрощують обчислення.
Завдання № 4 с.122
- Застосуй, де зручно, переставний чи сполучний закон множення і виконай обчислення.

Завдання № 5 с.122
- Прочитайте умову задачі.
- Розв’яжіть задачу двома способами за поданими схемами.
Завдання №6 с.122
- Знайди для кожної рівності відповідний закон.
- Перевір свої знання.


Завдання № 8 с.122
- Прочитайте умову задачі.
- Про що задача?
- Що означає число 192 ?
- Що означає число 21? 7?
- Скільки квасолин в малих стручках?
- Яке питання в задачі?
- Що треба знати, щоб знайти відповідь на питання?
- Запиши коротку умову та розв’язання.
3. Домашнє завдання
Завдання № 10 с.123
- Підбери пари чисел
Завдання № 11 с.123
- Знайди значення виразів m + 4 • n та (m + 4) • n , якщо m = 2, n = 113.
- Що в них цікавого? Прочитай вирази.

Українська мова
Тема. Зв’язок прикметників з іменниками. 
- Перегляньте відеоурок. Завдання виконуйте усно!
- Запам'ятай!

Вправа 2 с.124
Вправа 5 с.125
Домашнє завдання.
Виконай вправу 6 на с.125

Дякую за увагу!

28.04.2022
Математика

Тема. Задача на спільну роботу та обернена до неї.

1. Робота з підручником. Задача №2 с.124
- Склади і розв'яжи задачу за початком і скороченим записом.
- Перевір правильність розв'язання.
2. Задача №3 с.124
- Прочитай уважно задачу. Склади коротку умову до задачі за допомогою таблиці.
- Розв'яжи задачу.
3. Задача №5 с.125
- Прочитай, доповни задачу, обернену до задачі на спільну роботу.
4. Вирази №8 с.126
Українська мова
Тема. Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками.
1. Перегляньте відеоурок.
2. Вивчи правило у підручнику с.126
3. Вправа 3 с.126

4. Робота в зошиті.
Літературне читання
Тема. Бережливість краще за прибуток. Г. Джемула «Як Андрійко вчився заощаджувати». 
1. Працюй разом з відеоуроком.

2. Домашнє завдання.
- Виразно читати вірш Г. Джемули «Як Андрійко вчився заощаджувати». 
Дякую за увагу!
29.04.2022
Математика
Тема. Правило ділення суми на число. Розв’язування задач на спільну роботу. 
1. Введення в тему. Задача №2 с.127
- Прочитай задачу та доповни два способи розв'язання задачі.
ЗАПАМ'ЯТАЙ!
2. Вирази № 3 с.128
- Обчисли вирази за вивченим правилом.
3. Задача № 4 с.128
- Доповни задачу так, щоб у її розв’язуванні застосовувалось правило ділення суми на число.
4. Задача № 7 с.129
- Прочитайте умову задачі.
- Про що задача?
- Що означає число 27 ?
- Що означає число 20?
- Скільки годин працювали разом Дзиґа і Писар?
- Яке питання в задачі?
- Як скласти вираз до цієї задачі? Розглянь міркування.
- Запиши вираз і перевір, чи правильно його складено.
Українська мова 
Тема. Змінювання прикметників за родами. Родові закінчення прикметників.
1. Введення в тему.
ЗАПАМ'ЯТАЙ!
2. Виконай вправу 2 с.130, користуйся вивченим правилом.
3. Робота в зошиті.
4. 
Літературне читання
Тема. Творчість А. Григорука. Не знаючи броду, не лізь у воду. А. Григорук «Льодохід».
1. Словникова робота.
2. Хвилинка автобіографії.
3. Прочитай оповідання Анатолія Григорука "Льодохід" с.130-131.
4. Дай відповіді на запитання піся тексту.
Дякую за увагу!















Комментариев нет:

Отправить комментарий

Дистанційне навчання