ГПД

29.04.2020
Щоб уникнути непорозумінь у спілкуванні, слід керуватися правилами, викладеними у «Скарбничці телефонного етикету»:
-коли телефонуєте Ви, треба спочатку привітатися або вибачитися;
-якщо телефонуєте незнайомій людині, потрібно обов’язково представитися, запитати ім'я та по-батькові того, з ким розмовляєте;
-говорити слід без поспіху, розбірливо, але стисло і чітко;
-розмовляючи по телефону, уникайте паралельних розмов з людьми, які перебувають біля вас;
-уважно слухайте співрозмовника, не перебивайте його;
-зазвичай закінчує розмову той, хто телефонує, а не той, кому телефонують;
- не можна телефонувати рано вранці або пізно ввечері;
-з'явитися в театр, приходити в гості з мобільними телефонами – свідчення невихованості їхніх власників. Коли-таки телефон з вами, його краще вимкнути;

-некультурно хизуватися мобільним телефоном як показником моди його власника.
_____________________________________________
28.04.2020
  Сьогодні  наша  з  вами  мова  піде   про  захоплюючий  світ  професій   і  тема  нашого  виховного  заходу  « Мандрівка  у  світ  професій».
Чи  думали  ви  коли – небудь  над  тим,  скільки  людей  працює,  щоб  були  нагодовані,  одягнуті,  взутті,  щоб  дома  у  вас  було  світло  вечорами,  тепло  у  холодну  погоду,  щоб  у  вашій  шкільній  сумці  були  книжки  і  зошити,  щоб ви могли сидіти біля радіоприймача чи телевізора і слухати музику?
   Якщо б ви задумали порахувати цих людей, то, мабуть, до вечора не порахували б. Тож сьогодні я запрошую вас у подорож до світу професій від «А» до «Я». 
______________________________________________
24.04. 2020
Спробуй у тебе все вийде!

___________________________________________
03.04.2020
Подивись уважно відео, та запам'ятай, як слід поводитись на одинці вдома!
______________________________________________
01.04.2020


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Дистанційне навчання