Математика

22.05.2020

Сьогодні на уроці ми дізнаємося у чому виміряють масу предметів.
________________________________________

21.05.2020

Сьогодні на уроці ми ознайомимося з такими поняттями, як "маса", "рівновага", "нерівновага".
Дивись уважно навчальне відео!
___________________________________________

19.05.2020

Сьогоднішній урок почнемо з гри! Розтав числа у порядку зменшення.

Далі ми з вами познайомимось з новою одиницею вимірювання часу - ГОДИНОЮ. Будемо вчитися визначати час за годинником. 
___________________________________________

15.05.2020
Сьогодні попрацюй з картками. Уважно читай і виконуй завдання. Пригадай, як додаються одноцифрові числа до двоцифрових і як вони віднімаються. Пам'ятай, у виразах на дві дії обчислення ведемо зліва направо попорядку!
 Пригадай, щоб порівняти два вирази, спочатку обчисли значення правої і лівої частини, а тільки потім порівнюй результати.
Прочитай уважно задачу. Склади коротку умову. Розв'яжи  задачу. Пригадай правило, що требе зробити, щоб дізнатися на скільки одне число більше чи менше від іншого.
__________________________________________________

14.05.2020

Свої вміння обчислювати приклади перевір за допомогою вправи:

А тепер розв'яжи задачі про вишиванки:

_________________________________________

12.05.2020

Доброго ранку, мої шановні учні! Сьогодні на уроці математики ми з вами далі продовжимо вивчати двоцицифрові числа. І сьогодні ми звами навчимомя додавати і віднімати одноцифрове число від доцифрового. Приготуй підручник,працюємо на с.188-189. зошит і олівець. Працюємо!
_____________________________________________

08.05.2020

Сьогодні на уроці ми з вами навчимося віднімати від двоцифрового числа його деятки або одниниці. Приготуй підручник, зошит і олівець.

_____________________________________________

07.05.2020
Сьогодні на уроці ми продовжуємо з вами вивчати двоцифрові числа і працюємо над розкладанням двоцифрових чисел на розрядні доданки. Приготуй до уроку підручник, зошит і олівець. 
_________________________________________________

05.05.2020

І так сьогодні на уроці ми звами будемо вчити числа від 1 до 100. Приготуй до уроку підручник (с.183-185) зошит і олівець. Працюємо!

_______________________________________________________

04.05.2020

Сьогодні на уроці дізнаємося, як знаходити НЕВІДОМИЙ ВІД'ЄМНИК. До уроку приготуй підручник (с.181-182), робочий зошит і олівець з лінійкою.
І так дивимось навчальне відео і виконуємо завдання.

  • Завдання: розв'язати тільки Рівняння №5 (2 і 3 стовпчики)

_______________________________________________

30.04.2020

Почнемо з веселого! Давай заспіваємо математичний реп з Котом у чоботях і пригадаємо назви чисел при відніманні.
А тепер до головного. Приготуй до уроку підручник та робочий зошит.
Сьогодні на уроці ми з тобою будемо знаходити НЕВІДОМЕ ЗМЕНШУВАНЕ і навчимося розв'язувати справжні РІВНЯННЯ.
ДИВИСЬ УВАЖНО! Завдання виконуй в робочому зошиті!
Що ж таке рівняння?

______________________________________________________

28.04.2020

Сьогодні ми з тобою продовжимо працювати над знаходженням невідомого доданка. А тепер заспівай математичний реп із Зайцем і пригадай, як знайти невідомий доданок:
А далі давай пограємо! Знайди невідомий доданок!

Розв'яжи задачу в робочий зошит письмово.
-Про кого йде мова в задачі?
-Скільки грибів було разом у їжачка та білочки?
- Скільки грибів було у їжачка?
-А що відомо за білочку?
-Як знайти скільки грибів було у білочки?
-Який вид задачі? (на знаходження невідомого доданка)
Бажаю успіхів!
_____________________________________________

27.04.2020

Давай сьогоднішній урок розпочнемо з гри і пригадаємо числа другого десятка:
Гра "Числа до 20"

А хочеш стати мільйонером? Бажаю успіхів!
Гра " Компонети дій +/-"

А тепер давай перейдемо до вивчення нового матеріалу. Сьогодні ми вивчимо, як знайти невідомий доданок. Дивимось!
А тепер можемо приступати до роботи в зошиті. Відкрий свій робочий зошит. Пропусти від попередньої роботи вниз 4 клітинки, пропиши хвилинку каліграфії:
Батьки, накресліть дитині в зошиті таблицю (креслимо таблицю на всю ширину сторінки, ширина рядочка 3 клітинки): 
-Уважно прочитай задачу!

-Про що йде мова в задачі?
-Яке запитання?
- Це задача на знаходження невідомого доданка!
-Як знайти невідомий доданок?
Розв'яжи задачу:
Схема до задачі на відрізках:
Впевнена, у тебе все вийде!
_______________________________________________

24.04.2020

Сьогодні наш урок я тобі пропоную почати з гри:

Далі працюємо за підручником, відкрий його на с.174.

Відкрий свій зошит пропусти від попередньої роботи 4 клітинки вниз. Пам'ятай, якщо у тебе нова сторінка пиши з верхньої. Пропиши каліграфічно число:
1. Завдання №1 с.174:
  • з поданих чисел в першому рядочку випиши тільки ті , які 
більше ніж 10, але менші ніж13;
  • а в другому рядочку тільки ті числа, які більші ніж 15, але менші ніж 18.
2. Завдання №3, дуже легеньке, порівняй числа.
3. Завдання №4:
  • перший стовпчик порівняй число і числовий вираз. Пам'ятаєш? Спочатку розв'яжи приклад, запиши проміжний результат, а потім порівнюй числа правої і лівої частини.
  • другий стовпчик порівняй два числових вирази. Пам'ятаєш? Спочатку розв'яжи вираз в лівій частині, потім в правій, не забудь надписати проміжний результат, а потім порівнюй відповіді правої і лівої частини.
4. Задача №5. Це задача на збільшення числа на декілька одиниць. Схема :
Бажаю успіху!
_______________________________________________

23.04.2020
Сьогодні на уроці ми з вами навчимося додавати і віднімати числа виду 15+3 та 15-3.
Переглянь навчальне відео:



А далі відкрий свій робочий зошит, пропусти від попередньої роботи 4 клітинки вниз. 
Напиши каліграфічну хвилинку, це число 13 (воно складається з двох цифр, тому кожна пишеться в соїй клітинці).

Далі відкрий підручник на с.173 знайди та обчисли письмово Приклади №2.


Задачу № 4 розв'яжи письмово в зошиті. 
Схема до короткої умови!
Всі інші задачі розв'яжи усно!
Шановні батьки, роботу скиньте будь ласка мені в особисті повідомлення у Viber.
___________________________________________

21.04.2020

Сьогодні на уроці ми з вами продовжуємо вивчати двоцифрові числа. Пропоную тобі уважно переглянути відео та дізнатися, що всі числа живуть у РОЗРЯДАХ. 
Завдання виконуй у робочому зошиті.
Для тих хто не встигає виконувати завдання разом з відео  відкрий підручник на с.172.
  • Завдання №3: запиши числа, знайди серед записаних чисел одноцифрове, обведи його червоним олівцем.
  • Завдання №5.
  • Задачу №7 розв'язати тобі допоможе відео!
___________________________________________

16.04.2020

   Продовжуємо удосконалювати навички роботи з двоцифровими числами.
Для початку давай дещо повторимо. Спробуй розташувати числа по порядку:

А як щодо утворення чисел другого десятка?

___________________________________________

14.04.2020
Тема. Розрядні доданки.
   Сьогодні на уроці ми продовжимо вивчати числа від 11 до 20. І дізнаємося, що таке РОЗРЯДНІ ДОДАНКИ.
Пропоную, для початку, тобі погратися в інтерактивну гру та пригадати одиниці вимірювання довжини. Розстав їх у ряд від найменшої до найбільшої. Перейди за посиланням!
   А тепер давай з тобою трошки порахуємо і зіграймо в таку гру!

Думаю тепер ти готовий продовжити ознайомлення з утворенням чисел від 11 до 20 і дізнатись, що таке РОЗРЯДНІ ДОДАНКИ. Уважно переглянь відео! 

Математичний диктант виконай в робочому зошиті.


 Виконай завдання письмово в зошиті.
_______________________________________________

13.04.2020
Тема.  Нумерація чисел від 11 до 20 (усна і письмова). 

Ми з тобою продовжуємо вчитися рахувати. І сьогодні на уроці ми дізнаємося як утворюються і називаються числа другого деятка, тобото числа від 11 до 20.
Пропоную тобі уважно преглягути наступне відео!

Ну що, приступимо до письмового виконання завдань в зошиті.  Не забудь пропустити клітинки від попередньої роботи. Пам'ятай кожна цифра, кожен знак в своїй клітинці. Між ствопчиками пропускай 3 клітинки!




Давай пригадаємо, як правильно працювати з задачами:

А тепер самостійно розв'яжи задачу!


__________________________________________

10.04.2020

Тема. Додавання і віднімання розрядних чисел - десятків. 

1. Усний рахунок.

  • Порахувати десятками впорядку зростання.
  • Порахувати деятками впорядку спадання.
2. Попрацювати з навчальним відео.

3. Працюємо в робочих (звичайних) зошитах.

  • Каліграфічна хвилинка.

Прописати рядок цифру 4.
  • Продовж ряд чисел. ( письмово з нового рядочка)


  • Розв'яжи приклади з відеотренажера.

  • Розв'яжи задачу.
Підказка! Це задача на знаходження різниці. Розв'язується дією ? (відповідь можете знайти на с.93 підручника)

___________________________________

09.04.2020

Тема. Лічба десятками. Додавання і віднімання десятків.
1. Правило!
Додавання і віднімання десятків виконують, спираючись на дії з одноцифровими числами.
Коли ми бачимо запис 50+30=, ми починаємо мислити наступним чином: Число 50 становить 5 десятків, число 30 становить 3 десятки, тому щоб знайти суму 50 і 30 нам потрібно 5 десятків додати 3 десятки. 5+3 =8, отже результат 8 десятків, що становить число 80. (правило є також в підручнику с.162)
  • Завдання №1 усно.
  • Прочитати ще раз правило і обчислити вирази №2 (усно)
  • Потренуйся на відеотренажері додавати круглі числа.

2. Працюємо у зошитах з друкованою основою.
  • Завдання №1 с.33
Порівняй числа постав відповідний знак.
  • Завдання №2 с.34
     1. Записати числа на кеглях у порядку зростання (від найменшого до найбільшого);
2. Записати числа на кульках у порядку спадання (від найбільшого до найменшого).
Нагадую! Кожна цифра, кожен математичний знак пишемо в своїй клітинці.
  • Завдання №1 с.34
Сполучити вирази з їхнім значенням за зразком. 

  • Завдання №2 с.34
Додай круглі числа спочаику в кругах, запиши, обчисли. Потім у трикутниках, запиши, обчисли. Потім у чотирикутниках, запиши, орбчисли.

________________________________________________________
08.04.2020
Тема. Десяток. Лічба десятками. Круглі числа.
1. Уважно переглянути навчальний матеріал.

2. Працюємо з підручником!

1. Усно виконати завдання №2 с.157
2. Продовжуй!




3. Усно виконати завдання №3 с.157 
  • Порахуй скільки десятків фруктів везе їжачок!
4. Продовжуємо вивчати назви круглих чисел.

4. Усно виконуємо завдання №4 с.158
  • Порахуй скільки десятків ягід, хробаків, насінин надсилає сусідам снігур.

5. Що ж таке круглі числа?


6. Працюємо в прописах з друкованою основою с. 32.

  • Завдання №1. Встав пропущені числа.
  • Завдання №2. Склади й обчисли вирази.
Нагадую! 
"Збільшити число на ..." виконати "+"
"Зменшити число на ..." виконати "-"
Пригадай компоненти дії додавання та віднімання!
Під час якої дії з числами ми знаходимо "суму"?
Під час якої дії з числами ми знаходимо "різницю"?
  • Завдання №3. 
__________________________________________________

06.04.2020

Тема. Дециметр. Побудова відрізків. Додавання та віднімання іменованих чисел.
1. Уважно переглянути відеоматеріал. 

2. Що таке іменовані числа?

3. Попрацювати з підручником с.152:

  • Завдання №1
Нагадую! Щоб дізнатися, на скільке одне число більше чи менше від другого, треба від більшого числа відняти менше.
  • Вивчити правило!
4. Попрацюй в робочому зошиті.

  • Прописати рядочок цифри 3.
  • Виконати Завдання №2 з підручника.
Креслимо відрізки охайно під лінійку кольорами, як вказано у підручнику. 
  • Завдання №1 с.153.
Записати приклади в зошит і обчислити.

  • Задача №6 с. 153
-Уважно прочитати задачу. 
-Визначити про кого йде мова в задачі. 
-Яка довжина стрибка першого зайця? ( 9дм)
-Яка довжина стрибка другого зайця? ( невідомо)
-Що відомо за довжину стрибка другого зайця? ( що стрибок коротший на 2 дм)
-Яке головне запитання задачі?
-Пригадай! Як називаються такі задачі? ( задача на зменшення числа на кілька одиниць)
-Як знайти довжину стрибка другого зайця? ( треба від довжини стрибка першого зайця відняти 2дм)
-Склади коротку умову до задачі!
                    Схема до задачі:

   
-Запиши розв'язання і відповідь!

___________________________________________________________

02.04.2020

Тема. Довжина. Сантиметр як одиниця довжини. Вимірювання довжин відрізків. Порівняння довжин відрізків.
1. Уважно преглянути відеоматеріал. 

2. Попрацювати з підручником Урок 74 с. 148-150.3. Вивчити правило із довідничка на с. 149.
4. Зошит з друкованою основою:
  • с.28 № 1 вимірюємо довжину кожного предмета смужкою ( смужку вирізаємо із зошита в клітинку).
  • с.28 № 2 записати довжину кожного відрізка.
  • с.28 № 3 накреслити відрізки за зразком ( охайно під лінійку простим олівцем). 
_____________________________________________________________
01.04.2020.
Тема. Просторові фігури: куб, піраміда, куля, циліндр, конус.

1. Ознайомитися з відеоматеріалом.
2. Опрацювати підручник с. 140-141 Урок 70.
3. Попрацювати в зошиті з друкованою основою:
  • с.20 № 4 ( сполучити завдання з відповіддю);
  • с.22 № 1 ( сполочити предмети з геометричними тілами, на які вони найбільше схожі).
4. Виконати письмово в робочих зошитах завдання.

(Пам'ятаємо між роботами відступаємо 4 клітинки на 5 пишемо. Між завданнями вниз пропускаємо 1 клітинку. Відстань між стовпчиками 3 клітинки)
  • Каліграфіно прописати рядочок цифри 2.
  • Розв'язати кругові приклади ( це приклади в яких кожен наступний приклад починається з відповіді попереднього) 

  • За короткою умовою скласти і розв'я зати задачу.


______________________________________________________

30.03.2020.
Тема. Геометричні фігури.


      Опрацювати підручник с. 132-133. 
      Зошит з друк.основою с.17 - 18.
      Робочий зошит: прописати рядочок цифру 1, виконати письмово завдання 6 з підручника          с.133





Переглянути відео "Переставний закон додовання"




Продовження!







Комментариев нет:

Отправить комментарий

Дистанційне навчання