22.05.2020
Сьогодні на уроці ми дізнаємося у чому виміряють масу предметів.
________________________________________
21.05.2020
Сьогодні на уроці ми ознайомимося з такими поняттями, як "маса", "рівновага", "нерівновага".
Дивись уважно навчальне відео!
___________________________________________
19.05.2020
Сьогоднішній урок почнемо з гри! Розтав числа у порядку зменшення.
Далі ми з вами познайомимось з новою одиницею вимірювання часу - ГОДИНОЮ. Будемо вчитися визначати час за годинником.
___________________________________________
15.05.2020
Сьогодні попрацюй з картками. Уважно читай і виконуй завдання. Пригадай, як додаються одноцифрові числа до двоцифрових і як вони віднімаються. Пам'ятай, у виразах на дві дії обчислення ведемо зліва направо попорядку!
Пригадай, щоб порівняти два вирази, спочатку обчисли значення правої і лівої частини, а тільки потім порівнюй результати.Прочитай уважно задачу. Склади коротку умову. Розв'яжи задачу. Пригадай правило, що требе зробити, щоб дізнатися на скільки одне число більше чи менше від іншого.
__________________________________________________
14.05.2020
Свої вміння обчислювати приклади перевір за допомогою вправи:
А тепер розв'яжи задачі про вишиванки:
_________________________________________
12.05.2020
Доброго ранку, мої шановні учні! Сьогодні на уроці математики ми з вами далі продовжимо вивчати двоцицифрові числа. І сьогодні ми звами навчимомя додавати і віднімати одноцифрове число від доцифрового. Приготуй підручник,працюємо на с.188-189. зошит і олівець. Працюємо!
_____________________________________________
08.05.2020
Сьогодні на уроці ми з вами навчимося віднімати від двоцифрового числа його деятки або одниниці. Приготуй підручник, зошит і олівець.
_____________________________________________
07.05.2020
Сьогодні на уроці ми продовжуємо з вами вивчати двоцифрові числа і працюємо над розкладанням двоцифрових чисел на розрядні доданки. Приготуй до уроку підручник, зошит і олівець.
_________________________________________________
05.05.2020
І так сьогодні на уроці ми звами будемо вчити числа від 1 до 100. Приготуй до уроку підручник (с.183-185) зошит і олівець. Працюємо!
_______________________________________________________
04.05.2020
Сьогодні на уроці дізнаємося, як знаходити НЕВІДОМИЙ ВІД'ЄМНИК. До уроку приготуй підручник (с.181-182), робочий зошит і олівець з лінійкою.
І так дивимось навчальне відео і виконуємо завдання.
- Завдання: розв'язати тільки Рівняння №5 (2 і 3 стовпчики)
_______________________________________________
30.04.2020
Почнемо з веселого! Давай заспіваємо математичний реп з Котом у чоботях і пригадаємо назви чисел при відніманні.
А тепер до головного. Приготуй до уроку підручник та робочий зошит.
Сьогодні на уроці ми з тобою будемо знаходити НЕВІДОМЕ ЗМЕНШУВАНЕ і навчимося розв'язувати справжні РІВНЯННЯ.
ДИВИСЬ УВАЖНО! Завдання виконуй в робочому зошиті!
Що ж таке рівняння?
______________________________________________________
28.04.2020
Сьогодні ми з тобою продовжимо працювати над знаходженням невідомого доданка. А тепер заспівай математичний реп із Зайцем і пригадай, як знайти невідомий доданок:
А далі давай пограємо! Знайди невідомий доданок!
Розв'яжи задачу в робочий зошит письмово.
-Про кого йде мова в задачі?
-Скільки грибів було разом у їжачка та білочки?
- Скільки грибів було у їжачка?
-А що відомо за білочку?
-Як знайти скільки грибів було у білочки?
-Який вид задачі? (на знаходження невідомого доданка)
Бажаю успіхів!
_____________________________________________
27.04.2020
А тепер давай перейдемо до вивчення нового матеріалу. Сьогодні ми вивчимо, як знайти невідомий доданок. Дивимось!
А тепер можемо приступати до роботи в зошиті. Відкрий свій робочий зошит. Пропусти від попередньої роботи вниз 4 клітинки, пропиши хвилинку каліграфії:
Батьки, накресліть дитині в зошиті таблицю (креслимо таблицю на всю ширину сторінки, ширина рядочка 3 клітинки):
-Уважно прочитай задачу!
-Про що йде мова в задачі?
-Яке запитання?
- Це задача на знаходження невідомого доданка!
-Як знайти невідомий доданок?
Розв'яжи задачу:
Схема до задачі на відрізках:
Впевнена, у тебе все вийде!
_______________________________________________
24.04.2020
Сьогодні наш урок я тобі пропоную почати з гри:
Далі працюємо за підручником, відкрий його на с.174.
Відкрий свій зошит пропусти від попередньої роботи 4 клітинки вниз. Пам'ятай, якщо у тебе нова сторінка пиши з верхньої. Пропиши каліграфічно число:
1. Завдання №1 с.174:
- з поданих чисел в першому рядочку випиши тільки ті , які
- а в другому рядочку тільки ті числа, які більші ніж 15, але менші ніж 18.
3. Завдання №4:
- перший стовпчик порівняй число і числовий вираз. Пам'ятаєш? Спочатку розв'яжи приклад, запиши проміжний результат, а потім порівнюй числа правої і лівої частини.
- другий стовпчик порівняй два числових вирази. Пам'ятаєш? Спочатку розв'яжи вираз в лівій частині, потім в правій, не забудь надписати проміжний результат, а потім порівнюй відповіді правої і лівої частини.
Бажаю успіху!
_______________________________________________
23.04.2020
Сьогодні на уроці ми з вами навчимося додавати і віднімати числа виду 15+3 та 15-3.
Переглянь навчальне відео:
А далі відкрий свій робочий зошит, пропусти від попередньої роботи 4 клітинки вниз.
Напиши каліграфічну хвилинку, це число 13 (воно складається з двох цифр, тому кожна пишеться в соїй клітинці).
Далі відкрий підручник на с.173 знайди та обчисли письмово Приклади №2.
Задачу № 4 розв'яжи письмово в зошиті.
Схема до короткої умови!
Всі інші задачі розв'яжи усно!
Шановні батьки, роботу скиньте будь ласка мені в особисті повідомлення у Viber.
___________________________________________
21.04.2020
Сьогодні на уроці ми з вами продовжуємо вивчати двоцифрові числа. Пропоную тобі уважно переглянути відео та дізнатися, що всі числа живуть у РОЗРЯДАХ.
Завдання виконуй у робочому зошиті.
Для тих хто не встигає виконувати завдання разом з відео відкрий підручник на с.172.
- Завдання №3: запиши числа, знайди серед записаних чисел одноцифрове, обведи його червоним олівцем.
- Завдання №5.
- Задачу №7 розв'язати тобі допоможе відео!
16.04.2020
Продовжуємо удосконалювати навички роботи з двоцифровими числами.
Для початку давай дещо повторимо. Спробуй розташувати числа по порядку:
А як щодо утворення чисел другого десятка?
___________________________________________
14.04.2020
Тема. Розрядні доданки.
Сьогодні на уроці ми продовжимо вивчати числа від 11 до 20. І дізнаємося, що таке РОЗРЯДНІ ДОДАНКИ.
Пропоную, для початку, тобі погратися в інтерактивну гру та пригадати одиниці вимірювання довжини. Розстав їх у ряд від найменшої до найбільшої. Перейди за посиланням!
А тепер давай з тобою трошки порахуємо і зіграймо в таку гру!
Думаю тепер ти готовий продовжити ознайомлення з утворенням чисел від 11 до 20 і дізнатись, що таке РОЗРЯДНІ ДОДАНКИ. Уважно переглянь відео!
Математичний диктант виконай в робочому зошиті.
Виконай завдання письмово в зошиті.
_______________________________________________
13.04.2020
Тема. Нумерація чисел від 11 до 20 (усна і письмова).
Ми з тобою продовжуємо вчитися рахувати. І сьогодні на уроці ми дізнаємося як утворюються і називаються числа другого деятка, тобото числа від 11 до 20.
Пропоную тобі уважно преглягути наступне відео!
Ну що, приступимо до письмового виконання завдань в зошиті. Не забудь пропустити клітинки від попередньої роботи. Пам'ятай кожна цифра, кожен знак в своїй клітинці. Між ствопчиками пропускай 3 клітинки!
Давай пригадаємо, як правильно працювати з задачами:
А тепер самостійно розв'яжи задачу!
__________________________________________
10.04.2020
Тема. Додавання і віднімання розрядних чисел - десятків.
1. Усний рахунок.
- Порахувати десятками впорядку зростання.
- Порахувати деятками впорядку спадання.
3. Працюємо в робочих (звичайних) зошитах.
- Каліграфічна хвилинка.
Прописати рядок цифру 4.
- Продовж ряд чисел. ( письмово з нового рядочка)
- Розв'яжи приклади з відеотренажера.
- Розв'яжи задачу.
Підказка! Це задача на знаходження різниці. Розв'язується дією ? (відповідь можете знайти на с.93 підручника)
___________________________________
09.04.2020
Тема. Лічба десятками. Додавання і віднімання десятків.
1. Правило!
Додавання і віднімання десятків виконують,
спираючись на дії з одноцифровими числами.
Коли ми бачимо запис 50+30=, ми починаємо
мислити наступним чином: Число 50 становить 5 десятків, число 30 становить 3
десятки, тому щоб знайти суму 50 і 30 нам потрібно 5 десятків додати 3 десятки.
5+3 =8, отже результат 8 десятків, що становить число 80. (правило є також в підручнику с.162)
- Завдання №1 усно.
- Прочитати ще раз правило і обчислити вирази №2 (усно)
- Потренуйся на відеотренажері додавати круглі числа.
2. Працюємо у зошитах з друкованою основою.
- Завдання №1 с.33
- Завдання №2 с.34
2. Записати числа на кульках у порядку спадання (від найбільшого до найменшого).
Нагадую! Кожна цифра, кожен математичний знак пишемо в своїй клітинці.
- Завдання №1 с.34
- Завдання №2 с.34
Додай круглі числа спочаику в кругах, запиши, обчисли. Потім у трикутниках, запиши, обчисли. Потім у чотирикутниках, запиши, орбчисли.
________________________________________________________
08.04.2020
Тема. Десяток. Лічба десятками. Круглі числа.
1. Уважно переглянути навчальний матеріал.
2. Працюємо з підручником!
1. Усно виконати завдання №2 с.157
2. Продовжуй!
3. Усно виконати завдання №3 с.157
2. Продовжуй!
- Порахуй скільки десятків фруктів везе їжачок!
4. Усно виконуємо завдання №4 с.158
- Порахуй скільки десятків ягід, хробаків, насінин надсилає сусідам снігур.
5. Що ж таке круглі числа?
6. Працюємо в прописах з друкованою основою с. 32.
- Завдання №1. Встав пропущені числа.
- Завдання №2. Склади й обчисли вирази.
"Збільшити число на ..." виконати "+"
"Зменшити число на ..." виконати "-"
Пригадай компоненти дії додавання та віднімання!
Під час якої дії з числами ми знаходимо "суму"?
Під час якої дії з числами ми знаходимо "різницю"?
- Завдання №3.
06.04.2020
Тема. Дециметр. Побудова відрізків. Додавання та віднімання іменованих чисел.
1. Уважно переглянути відеоматеріал.
2. Що таке іменовані числа?
3. Попрацювати з підручником с.152:
- Завдання №1
- Прописати рядочок цифри 3.
- Виконати Завдання №2 з підручника.
Креслимо відрізки охайно під лінійку кольорами, як вказано у підручнику.
- Завдання №1 с.153.
Записати приклади в зошит і обчислити.
- Задача №6 с. 153
-Визначити про кого йде мова в задачі.
-Яка довжина стрибка першого зайця? ( 9дм)
-Яка довжина стрибка другого зайця? ( невідомо)
-Що відомо за довжину стрибка другого зайця? ( що стрибок коротший на 2 дм)
-Яке головне запитання задачі?
-Пригадай! Як називаються такі задачі? ( задача на зменшення числа на кілька одиниць)
-Як знайти довжину стрибка другого зайця? ( треба від довжини стрибка першого зайця відняти 2дм)-Склади коротку умову до задачі!
Схема до задачі:
-Запиши розв'язання і відповідь!
___________________________________________________________
02.04.2020
Тема. Довжина. Сантиметр як одиниця довжини. Вимірювання довжин відрізків. Порівняння довжин відрізків.
1. Уважно преглянути відеоматеріал.
2. Попрацювати з підручником Урок 74 с. 148-150.3. Вивчити правило із довідничка на с. 149.
4. Зошит з друкованою основою:
- с.28 № 1 вимірюємо довжину кожного предмета смужкою ( смужку вирізаємо із зошита в клітинку).
- с.28 № 2 записати довжину кожного відрізка.
- с.28 № 3 накреслити відрізки за зразком ( охайно під лінійку простим олівцем).
_____________________________________________________________
01.04.2020.
Тема. Просторові фігури: куб, піраміда, куля, циліндр, конус.
1. Ознайомитися з відеоматеріалом.
2. Опрацювати підручник с. 140-141 Урок 70.
3. Попрацювати в зошиті з друкованою основою:
- с.20 № 4 ( сполучити завдання з відповіддю);
- с.22 № 1 ( сполочити предмети з геометричними тілами, на які вони найбільше схожі).
4. Виконати письмово в робочих зошитах завдання.
(Пам'ятаємо між роботами відступаємо 4 клітинки на 5 пишемо. Між завданнями вниз пропускаємо 1 клітинку. Відстань між стовпчиками 3 клітинки)
- Каліграфіно прописати рядочок цифри 2.
- Розв'язати кругові приклади ( це приклади в яких кожен наступний приклад починається з відповіді попереднього)
- За короткою умовою скласти і розв'я зати задачу.
______________________________________________________
30.03.2020.
Тема. Геометричні фігури.
Опрацювати підручник с. 132-133.
Зошит з друк.основою с.17 - 18.
Робочий зошит: прописати рядочок цифру 1, виконати письмово завдання 6 з підручника с.133
Переглянути відео "Переставний закон додовання"
Продовження!
Комментариев нет:
Отправить комментарий