ТРАВЕНЬ. Навчання під час військового стану

 02.05.2022

Математика

Тема. Ділення виду 39 : 3, 63 : 3, 396 : 3. Розв’язування задач.

1. Усний рахунок.
Вправа « Знайди пари».

2. Введення в тему.
Завдання № 1
- Розклади числа на розрядні доданки.
- Перевір за зразком,чи кожний розрядний доданок ділиться
на вказане у число.
3. Робота з підручником.
Завдання № 2 с.130
- Розглянь ділення в Довідничку.
Завдання № 2 с.131
- Прочитайте умову задачі.
- Про що задача?
- Що означає число 42? 26? 64?
- По скільки кг розкладали в кожен ящик?
- Яке питання в задачі?
- Запишемо коротку умову та розв’язання.
Українська мова
Тема. Визначення роду і числа прикметників за іменниками.

1. Вправа 4 с.131
2. Робота в зошиті.
3. Домашня робота.
Вправа №5 с.131
Літературне читання
Тема. Щаслива людина та, яка дарує щастя іншим людям. А. Григорук «Гра в шашки».
1. Попрацюйте разом з відеоуроком.
2. Домашнє завдання.
Читати та переказувати оповідання А.Григорука "Гра в шашаки".
Дякую за увагу!
03.05.2022
Математика
Тема.  Ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове виду 42 : 3, 112 : 7.
1. Усний рахунок.
- Обчисліть.
2. Введення в тему.
- Доберіть у віконця числа в межах першої сотні.

3. Робота з підручником.
Завдання № 3 с.133 (усно)
1) Доповни розклад чисел на зручні доданки.
2) Перевір за зразком, чи кожен із доданків ділиться на вказане
у число.
3) Зроби висновок, яким є перший доданок у кожному розкладі.
Довідничок!
Завдання № 5 с.134
- Спочатку слід знайти воду і викопати криницю.
- Допоможи знайти місце для криниці.
- Обчисли вирази і визнач найбільшу частку.
Саме в те місце прийде кінь і битиме копитом об землю, бо відчує воду.
Завдання № 6 с.134 
- Прочитайте умову задачі.
- Про що задача?
- Що означає число 60 ?
- Скільки днів працював би кожен з козачків ?
- Яке питання в задачі?
- Запишемо коротку умову та розв’язання.
Приклади №12 с.135
- Виконай обчислення письмово.

Українська мова
Тема. Спостереження за роллю прикметників у мовленні.
1. Я - дослідник!
Запам'ятай!
2. Вправа 1 с.134
- Прочитайте текст. Назвіть прикметники в тексті. Поясніть їхню роль.
- Складіть і запишіть опис лелеки, використовуючи прикметники. Визначте число і рід записаних прикметників. ( не менше 5 речень).
3. Вправа 2 с.135
4. Робота в зошиті.
Літературне читання
Тема. Творчість В. Чухліба. Всяка пташка своє гніздо лю­бить. В. Чухліб «Дикі каченята».
1. Хвилинка-автобіографіі с.134.
- Ознайомитися з життєвим та творчим шляхом Василя Чухліба.
2. Ознайомлення з оповіданням В.Чухліба "Дикі каченята" с.134-136.
3. Дайте відповіді на питання після тексту.
4. Поміркуй, виконай завдання.
5.Домашнє завдання.
- Навчитись виразно читати оповідання В.Чухліба "Дикі каченянта".
Дякую за увагу!
04.05.2022
Математика
Тема. Закріплення знань, умінь і навичок ділити двоцифрове, трицифрове число на одноцифрове.
1. Усний рахунок.
Вправа «Чарівний капелюх»
- Пригадай таблиці множення і ділення.
2. Робота з підручником.
•Завдання № 1 с.135
- Обчисли.
- Знайди в таблиці значення виразів і відповідні букви.
- Прочитай прислів’я.
•Завдання № 2 с.136
- Прочитайте умову задачі.
Козачки збудували будинок за 16 тижнів.
- Скільки днів будували будинок? Запишіть.
•Завдання № 3 с.136
- Прочитайте умову задачі.
- Про що задача?
- Що означає число 16? 2?
- Що означає число 12? 4?
- Яке питання в задачі?
- Запишемо розв’язання.
•Завдання № 5 с.136
- Склади вирази й обчисли їх.
- Прочитай кожну рівність, починаючи з останньої дії.
•Завдання № 6 с.137
- Козачки роблять ранкову гімнастику. Знайди невідомі дані.
Запиши в таблицю.
•Завдання № 8 с.137
Головоломка. Вправа «Поміркуємо».
- Козачки пропонують тобі логічні завдання.
- Добери відповідні цифри у кольорові квадратики.
- Знайди правило, за яким записували числа . Визнач решту чисел.
Українська мова
Тема. Закріплення й узагальнення знань про прикметник як частину мови. Вправляння у розборі прикметника як частини мови.
1) Вправа 5 с.136
2) Вправа 6 с.136
- Прочитай текст, уставляючи пропущені прикметники з довідки.
- Виконай розбір двох прикметників (на вибір) за зразком.
3) Вправа 7 с.137
- Дай відповіді на запитання і перевір чи все ти засвої про прикметник. Якщо ні тоді ще раз перечитай правила!
Літературне читання
Тема. Правди не приховаєш. А. Туз «Новий планшет».
1) Попрацюй разом з відеоуроком.
2) Продовжуємо працювати.
3) Домашнє завдання.
- Читати оповідання  А. Туза «Новий планшет» с.136-138.
Дякую за увагу!
05.05.2022
Математика
Тема. Ділення виду 51 : 17 способом підбору.
1. Введення в тему.
Завдання № 1
Українські школярі отримали поштою листи від друзів-козачків.
1) Розглянь штамп на конверті і визнач, скільки часу йшов лист.
2) Обчисли суму грошей на марках, і ти дізнаєшся, скільки коштує надсилання листа з-за кордону.
Скільки гривень заплатили козачки за 8 таких листів?
2. Робота з підручником.
Завдання № 2 с.138
- Виконай ділення круглого числа на кругле, пригадавши відповідне правило.
Довідничок!
Задача № 3 с.139
- Прочитай уривки з листа і виконай завдання.
- Скільки сирників посмажать для однієї дитини на сніданок?
- Розв’яжи задачу двома способами.
І спосіб:
ІІ спосіб:
Задача № 4 с.140
- Прочитайте умову задачі.
- Про що задача?
- Що означає число 280?
- Що означає число 60?
- Яке питання в задачі?
- Запишемо коротку умову та розв’язання.
Задача № 7 с.141
- Прочитайте умову задачі.
- Про що задача?
- Запишіть коротку умову.
- Визначте, хто яке місце зайняв?
3. Домашнє завдання
Вирази № 6 с.140
- Обчисли вирази.
Українська мова
Тема.  Діагностувальна робота. Мовна тема « Прикметник».

- Запиши число, діагностувальна робота. Виконай завдання.
Роботу вишліть, будь ласка, на перевірку у Вайбер або на електронну почту olushkagurenko@gmail.com 

1. Постав  питання   від   іменників   до прикметників  і   запиши.

Дерева ( _________ ?) фруктові, учениця (__________ ?) старанна,

сонце (_________ ?) ласкаве,  дощ ( __________ ?) весняний.

 2. Добери по 3  прикметники, що описують зображений предмет.

____________________________

____________________________
____________________________
3. Додай і запиши закінчення прикметників.
          Повіває  тепл …   вітерець. З   полів   долинають чудов ...   запахи  польов... квітів. Та раптом на горизонті з ’явилася   чорн… хмара. За секунду щось гучно  загриміло.  Пішов    рясн… дощ.

4. Подані   іменники з прикметниками   запиши в однині.  

Широкі   поля – ________________________

Широкі    майдани – ______________________

Широкі   дороги – _________________________

5. Утвори з   виділених   слів о днокореневі    прикметники    за   зразком. Запиши словосполучення.                 

Зразок. Сік і  з яблук –  яблучний   сік.

Ланцюжок із золота  –___________________________________________

Компот  із вишень  –___________________________________________

Іграшка з паперу –___________________________________________ 

Свято для  дітей –___________________________________________

 6. Склади і   запиши   речення  з  словосполученням   зимовий ранок

7. Прочитай   словосполучення . В дужках визнач рід прикметника.

Веселе сонце (        ), сердитий вітер (          ), рідна матуся (        ),                щасливе дитинство (         ), скупий  господар(         ), щира подружка(        ).

 8. Доберіть антоніми до поданих прикметників.

  Широкі- _________, радісна - _________,

повільний -___________ ,  сумне -____________.               

9.  До слів першого стовпчика  дібрати слова другого .

Вайлуватий                                           матуся ;                     

Веселе                                                    ведмідь;

Старі                                                      свято;                                

Турботлива                                           чоботи.

Літературне читання

Тема. Знаєш, як битися, навчись, як миритися. Дженніфер Мур- Маллінос «Вирішуємо конфлікти».

1. Попрацюй разом з відеоуроком.

2. Домашнє завдання.
- Виразно читати оповідання Дженніфера Мур-Малліноса «Вирішуємо конфлікти» с.139-141

Дякую за увагу!

06.05.2022

Математика

Тема. Ділення виду 51 : 17 способом підбору.

1. Введення в тему.

Завдання № 1

- Прочитай задачу і закінчи міркування.

Гра містить 51 деталь, які запаковані по 17 штук у кожний мішечок. Скільки мішечків із деталями містить гра?

2. Робота з підручником с.144
Завдання № 2
- Знайди частки способом підбору за зразком.
Завдання № 3
- Обчисли вирази, і ти дізнаєшся, скільки козачків планує
приїхати в Україну наступного разу.
- Скільки всього сотень козачків планує відвідати Одесу?
Завдання № 4
- Козачки розробляють план наступної подорожі.
- Дай відповіді на питання, склавши вирази.
- Скільки всього наметів потрібно трьом сотням козачків?
Завдання № 5 
- Прочитайте умову задачі. Про що задача?
- Що означає число 6? 12?
- Скільки залишилося мотузки? Яке питання в задачі?
- Запишемо коротку умову та розв’язання, користуючись планом.
3. Домашнє завдання
Задача № 6 с.146
- Розв’яжи задачу.
Українська мова
Тема. Загальне поняття про числівник.
- Сьогодні ми ознайомимось з ЧИСЛІВНИКОМ.
Вправа 1 с.138
- Прочитай вірш. Вивчи його напам'ять.
- Запиши вірш з пам'яті і підкресли числівники.
Вправа 2 с.138

Вправа 3 с.139
- Дай письмові відповіді на запитання. Записуй числівники словами.
Домашня робота.
- Виконай завдання наслайді.
- Вивчи правило в підручнику с.138.
Літературне читання
Тема. Рідний край— земний рай. М. Савка «Україна». Є. Гуменко «Наша країна — Україна».
1. Прочитайте вірш Мар'яни Савки "Україна" с.142
2. Дайте відповіді на запитання 
після вірша.
3. Прочитайте твір "Наша країна - Україна" с.143
4. Дайте відповіді на запитання після тексту.
Дякую за увагу!

10.05.2022

Математика

Тема.Обчислення виразів виду 64 : 16 способом послідовного ділення.

1. Введення в тему.

- Перейдіть за QR - кодом або постланням і дізнайтесь, які раніше існували одиниці вимірювання.

- Чи користуються цими мірами зараз? Де ви зустрічали?


2. Робота з підручником.

Завдання № 1 с.147
- Щоб патрулювати Чорне море, козачки збудують козацьку чайку.
- Окрім деревини, козачкам потрібно купити:
• 9 пудів заліза;
• 15 діжок смоли;
• 1 аршинів полотна;
• 1 сажнів мотузки.
Довідничок!
- Користуючись довідничком, дайте відповіді на питання:
1) Скільки кілограмів заліза потрібно купити для козацької чайки?
2) Скільки кілограмів смоли ... ?
3) Скільки метрів полотна ... ?
4) Скільки метрів мотузки ... ?
Завдання № 2 с.147
Козацька чайка матиме з кожного боку по 9 весел. Усього в чайці буде плисти 36 веслярів.
- Дайте відповіді на питання.
Завдання № 3 с.148
- Прочитайте умову задачі.
- Про що задача?
- Що означає число 64?
- Що означає число 16?
- Яке питання в задачі?
- Для розв’язання задачі використаємо спосіб послідовного ділення.
Довідничок!
- Міркуємо так:
Завдання № 4 с.148
- Обчисли частки способом послідовного ділення.
Завдання № 6 с.148
- Прочитайте умову задачі.
- Про що задача?
- Що означає число 16?
- Що означає число 80?
- Скільки коштують 2 тістечка з кремом?
- Яке питання в задачі?
- Запишемо коротку умову та розв’язання.
Українська мова
Тема. Вимова і правопис найуживаніших числівників.
1. Введення в тему.
Запам'ятай!
2. Робота з підручником.
Вправа 1 с.140

- Назвіть числа і запишіть числівники. Поставте наголос у словах.
Вправа 2 с.140
- Запиши повні відповіді на подані запитання.
Вправа 3 с.140
Вправа 4 с.141
Літературне читання
Тема. Хто мови рідної цурається, з тим і друг не знається. «Чубчик» за Миколою Магерою.
1. Попрацюй разом з відеоуроком.
2. Домашнє завдання
- Виразно читати і переказувати оповідання «Чубчик» за Миколою Магерою.
Дякую за увагу!
11.05.2022
Математика
Тема. Творча робота над задачею.
1. Робота з підручником.
Завдання № 2 с.150-151
1) Обчисли вирази.
Розташуй результати в порядку їх спадання і прочитай назву річки, де встановлений фонтан.
2) Склади задачу за скороченим записом. Розв’яжи її.
3) Розв’яжи усно. Зміни задачу так, щоб шукане число стало відомим.
4) Склади задачу за таблицею. Розв’яжи її.
Завдання № 3 (1) c.152
- Деякі вчені вважають, що географічний центр Європи
розташований в Україні, в горах арпатах, біля м. Рахів.
- Обчисли. Розташуй іменовані числа в порядку зростання.
- клади з відповідних літер два слова, що «заховалися», щоб доповнити фразу, ви карбувану на обеліску.
Завдання № 5 с.154
- Прочитайте умову задачі.
- Про що задача?
- Що означає кожне число ?
1) Постав різні запитання до умови задачі. Дай відповіді на них.
2) Із 5 л козячого молока можна зробити 1 кг сиру.
озу Дусю доїли 10 днів. кільки кілограмів сиру можна виготовити з надоєного молока?
3) Із 7 л коров’ячого молока можна зробити 1 кг сиру.
кільки днів потрібно доїти корову Мусю, щоб виготовити з її
молока 8 кг сиру?
4) Із 6 л овечого молока можна зробити 1 кг сиру.
Чи можливо отримати 5 кг овечого сиру, якщо доїти вівцю
Фросю впродовж 20 днів?
12/05/2022
Математика
Тема. Ділення з остачею.
1. Введення в тему. Робота з підручником.
Завдання № 1 с.155-156
- Козачок Дзиґа зацікавився: скільки разів по 3 міститься у числі 14?
- Професор математики зробив такий малюнок.
- Розглянь малюнок у підручнику або на слайді.
Завдання № 2 с.156
- Розглянь малюнки. Прочитай і поясни записи.
Завдання № 3 с.156
- Знайди для кожного малюнка відповідний запис.
Завдання № 4 с.156
- Виконай ділення, зробивши допоміжні малюнки.
- Зпиши перший приклад, а під ним зроби малюнок і так з кожним прикладом з нового рядка.
Завдання № 5 с.157
- Відчайдух робить записи до малюнків за схемою.
- Допоможи йому.
Завдання № 7 с.157
(групи отримують по 36 квасолин)
- Чи можна розділити 36 квасолин на: дві однакові групи?
3 однакові групи? 4 однакові групи? 5 однакових груп?
6 однакових груп?
- Поясни свою відповідь.
Завдання № 8 с.158
- Козачок Писар робив блокнотики, витрачаючи по 8 аркушів на кожний.
- Доповни табличку за зразком.
Українська мова
Тема. Правильне прочитання числових виразів. Закріплення знань про числівник.
1. Робота з підручником.
Вправа 9 с.142
Вправа 13 с.143
Робота в зошиті.
- Дай відповіді на запитання, перевір себе!
Літературне читання
Тема. 
Не лінуйся сказати, щоб тебе зрозуміли. Г. Павлишин «Економія слів» (скорочено).
1. Ознайомлення з твором Галини Павлишин "Економія слів".
- Прочитати оповідання с.149-150
- Дай відповіді на запитання після тексту.
Дякую за увагу!
13.05.2022
Математика
Тема. Властивості остачі.
1. Усний рахунок.
Вправа « Буквені схеми».
- Знайди частку й остачу в кожному виразі, використовуючи
буквені схеми.
2. Введення в тему.
Завдання № 2 с.159
Намалюй у рядок:
1) 12 крапочок. Об’єднай їх у групи по 3 крапочки.
- Скільки утворилося груп?
2) 13 крапочок. Об’єднай їх у групи по 4 крапочки.
- Скільки утворилося груп? Скільки «зайвих» крапочок?
3) 14 крапочок. Об’єднай їх у групи по 5 крапочок.
- Скільки утворилося груп?
- Скільки крапочок не вистачає, щоб утворити ще одну групу?
3. Робота з підручником.
Завдання № 3 с.160
- Прочитайте умову задачі.
- Про що задача?
- Що означає число 2?
- Що означає число 13?
- Яке питання в задачі?
- Запишемо коротку умову та розв’язання.
Завдання № 5 с.160
- Розглянь малюнок. Чи правильно виконано ділення з остачею?
1) Чому при діленні на 4 не може бути остача 6?
2) Якою може бути остача при діленні на 3? А при діленні на 2?
Вправа № 8 с.162
- Виконай ділення і перевір за зразком, чи виконується властивість остачі.
Задача №9 с.162
- Прочитайте умову задачі.
- Про що задача?
- Що означає число 75?
- Що означає число 48?
- Скільки годин працювала кожна робітниця?
- Прочитайте питання задачі.
- Запишемо коротку умову та розв’язання.
Я досліджую світ
Тема. 
Україна - європейська держава.
Дивись, уважно слухай  та запам’ятовуй!
16.05.2022
Математика
Тема. Закріплення вмінь знаходити остачу від ділення та застосовувати властивість остачі.
1. Введення в тему.
Математичний диктант за вправою № 1.
1) Запиши числа від 24 до 50 і підкресли ті з них, що діляться на 6 без остачі. Обведи ті, які діляться на 5 без остачі.
2) Яке найбільше число до 43 ділиться без остачі на 4? На 5? На 6? На 7? На 9? На 10?
3. Робота з підручником.
Завдання № 2 с.163
- Максим досліджує і записує різні остачі при діленні на 5
наступного ряду послідовних чисел: 25,26,27,28,29,30,31,32…
1) Перевір, чи правильно міркує Максим.
2) Здогадайся, яка буде остача при діленні 28 на 5; 31 на 5.
- Перевір свою здогадку.
3) Що цікавого ти помітив/помітила в остачах?
Завдання № 3 с.163
- Не обчислюючи, назви остачі при діленні.
Завдання № 4 с.163
- Запиши числа від 49 до 63.
- Не обчислюючи, запиши під ними остачі при діленні на 7 за зразком.
Завдання № 8 с.164
- Скільки вийде порцій по 3 млинці кожна, якщо всього спекли
16 млинців? 20 млинців? 27 млинців?
Хвилинка відпочинку
Завдання № 9 с.165
- Прочитайте умову задачі.
- Про що задача?
- Що означає число 75?
- Що означає число 3?
- На скільки порцій розклали вареники?
- Скільки вареників зварили?
- Дайте відповіді еа питання?
1) Скільки вареників у порції?
2) Скільки вареників залишиться після розкладання на такі порції, якщо зварили 95 вареників?
Українська мова
Тема. Загальне поняття про дієслово. Зв’язок дієслова з іменником у реченні.
1. Прочитай і вивчи правило, що таке ДІЄСЛОВО!
2. Тренувальні вправи.
3. Робота в зошиті.
Літературне читання
Тема. Майстра славить його творчість. 3ірки Мензатюк «Квіти з Петриківки».
1. Попрацюй разом з відеоуроком.
2.Домашнє завдання.
- Читати і переказувати оповідання Зірки Мензатюк "Квіти з Петриківки" с.151-152.
Дякую за увагу!
18.05.2022
Математика
Тема. Перевірка ділення з остачею.
1. Усний рахунок.
Завдання № 1 с. 165
Розклади 56 кульок: 
1) на групи, по 7 кульок у кожну. Скільки утворилося груп? 
2) на дві однакові групи. Скільки кульок у кожній групі? 
3) на групи, по 6 кульок у кожну. Скільки зайвих кульок? 
4) на групи, по 10 кульок у кожну. Скільки кульок не вистачило для ще однієї групи?
- Дізнайся, як перевірити ділення з остачею.

Завдання № 4 с. 166
 - Поділи і зроби перевірку ділення з остачею.
Завдання № 7 с. 167 
- Прочитайте умову задачі. 
 - Про що задача? 
- Що означає число 17?
- Яке питання в задачі? 
- Запишемо коротку умову та розв’язання.
Завдання № 9 с. 167
- Обчисли.
Українська мова
Тема. Вправи на встановлення зв’язку дієслів з іменниками в реченні. Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах.
Запам'ятай!
Вправа 2 с.146
- Прочитай текст. Випішить із тексту виділені іменники разом з дієсловами, з якими вони зв'язані. Працюй по зразку!
Запам'ятай!
Вправа 4 с.147
- Прочитайте текст.
- Випишіть дієслова з тексту.
Робота в зошиті.
Літературне читання
Тема.Живопис — поезія, яку бачать. Науково-художній текст. X. Мельник «Життя Марії Примаченко у десяти фактах» (скорочено). 
- Переглянь відео про відому на весь світ українську художницю Марію Примаченко.
- Прочитайте науково-художній текст Христини Мельник «Життя Марії Примаченко у десяти фактах».


- Переглянь відео "Світлі химери Марії Примаченко".
Дякую за увагу!
19.05.2022
Математика
Тема.Частини. Поділ на рівні частини. Дріб з чисельником 1.
- Приготуйте до уроку підручник, зошит і декілька аркушів білого паперу.
- Працюте разом з відео уроком.
Довідничок!


Українська мова
Тема. Дієслова-синоніми. Дієслова-антоніми. Уживання дієслів у прямому і переносному значеннях.
Вправ 7 с.148
- Доберіть влучні дієслова з-поміж поданих слів і утворіть речення. 
- Запишіть речення. Підкресліть головні члени речення.
Вправа 9 с.149
- Випишіть тільки ті пари слів, які мають протилежні значення.
Літературне читання
Тема. Людину кличе небо. «Перший космонавт незалежної Укра­їни» (за О. Ємченком).
- Прочитайте науково-художній текст за Олександром Ємченком
«Перший космонавт незалежної Укра­їни» с.155.
- Дайте відповіді на запитання.
Дякую за увагу!
 23.05.2022
Математика
Тема. Порівняння дробів із чисельником 1.
- Працюйте разом з відео уроком.
Практична робота 
Завдання № 4 с.177
Довідничок!
Завдання № 9 с.179
- Порівняй дроби і запиши за зразком.
Українська мова
Тема. Час дієслів. Змінювання дієслів за часами.
Запам'ятай!
- Вправа 2 с.150
Запам'ятай!
- Вправа 3 с.151
- Впрва 4 с.151.
Літературне читання
Тема. Узагальнення за розділом «Україна - це я, це ти, це ми!». Наші проекти.
Дякую за увагу!
24.05.2022
Математика
Тема. Знаходження частини від числа.
- Працюй разом з відео.
Запам'ятай!
Українська мова
Тема. Урок контролю навчальних досягнень. Диктант.
- Шановні діти, сьогодні ви напишите аудіодиктант.
- Відкрийте зошит з чистого аркушу. 
- Запишіть число, з нового рядка слово "Диктант" і заголовок.
- Слухай уважно,  якщо потрібно став відео на паузу.
- Роботу надіслати мені на "Вайбер".
- Бажаю успіху!
Дякую за увагу!
30.05.2022
Математика
Тема. Діагностувальна робота №8
- Шановні діти, сьогодні ви напишите діагностувальну роботу.
- Відкрийте зошит з чистого аркушу. 
- Запишіть число, з нового рядка слово "Діагностувальна робота".
- Кожне завдання починай писати з нового рядочка, позначаючи цифрою завдання. Назву виду роботи НЕ ПИШИ.
- До задачі в зошит запиши коротку умову:
- Слухай і дивись уважно,  якщо потрібно підготуй чорнетку і став відео на паузу.
- Роботу надіслати мені на "Вайбер".
- Бажаю успіху!
Українська мова
Тема. Закріплення знань про часові форми дієслова. Написання не з дієсловами.
- Досліди, як змінюються дієслова за часами.
- Зроби висновок і звір його з таблицею у підручнику с.152.
Вправа 7 с.153
- Прочитай вірш, випиши дієслова і визнач їхній час.
Зразок: пригріває - теп.час;
Вправа 8 с.153 (усно)
Вправа 9 с.153
 -Запиши всі часові форми до кожного дієслова.
Зразок: розсипає - розсипала, буде розсипати.
Вправа 4 с.155
- Прочитай прислів'я, поясни їхній зміст.
- Два сподобавшихся прислів'я запиши у зошит. Поясни  правопис не з дієсловами.
Дякую за увагу!

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Дистанційне навчання