2. Введення в тему. Завдання № 1 - Розклади числа на розрядні доданки. - Перевір за зразком,чи кожний розрядний доданок ділиться на вказане у число.
3. Робота з підручником.
Завдання № 2 с.130
- Розглянь ділення в Довідничку.
Завдання № 2 с.131
- Прочитайте умову задачі.
- Про що задача?
- Що означає число 42? 26? 64?
- По скільки кг розкладали в кожен ящик?
- Яке питання в задачі?
- Запишемо коротку умову та розв’язання.
Українська мова
Тема. Визначення роду і числа прикметників за іменниками.
1. Вправа 4 с.131
2. Робота в зошиті.
3. Домашня робота. Вправа №5 с.131
Літературне читання
Тема. Щаслива людина та, яка дарує щастя іншим людям. А. Григорук «Гра в шашки».
1. Попрацюйте разом з відеоуроком.
2. Домашнє завдання. Читати та переказувати оповідання А.Григорука "Гра в шашаки".
Дякую за увагу!
03.05.2022
Математика
Тема. Ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове
виду 42:3, 112:7.
1. Усний рахунок.
- Обчисліть.
2. Введення в тему.
- Доберіть у віконця числа в межах першої сотні.
3. Робота з підручником.
Завдання № 3 с.133 (усно)
1) Доповни розклад чисел на зручні доданки.
2) Перевір за зразком, чи кожен із доданків ділиться на вказане
у число.
3) Зроби висновок, яким є перший доданок у кожному розкладі.
Довідничок!
Завдання № 5 с.134
- Спочатку слід знайти воду і викопати криницю.
- Допоможи знайти місце для криниці.
- Обчисли вирази і визнач найбільшу частку.
Саме в те місце прийде кінь і битиме копитом об землю, бо відчує воду.
Завдання № 6 с.134
- Прочитайте умову задачі.
- Про що задача?
- Що означає число 60 ?
- Скільки днів працював би кожен з козачків ?
- Яке питання в задачі?
- Запишемо коротку умову та розв’язання.
Приклади №12 с.135 - Виконай обчислення письмово. Українська мова Тема.Спостереження за роллю прикметників у мовленні. 1. Я - дослідник!
Запам'ятай!
2. Вправа 1 с.134 - Прочитайте текст. Назвіть прикметники в тексті. Поясніть їхню роль. - Складіть і запишіть опис лелеки, використовуючи прикметники. Визначте число і рід записаних прикметників. ( не менше 5 речень). 3. Вправа 2 с.135
4. Робота в зошиті.
Літературне читання
Тема. Творчість В. Чухліба. Всяка пташка своє
гніздо любить. В. Чухліб «Дикі каченята».
1. Хвилинка-автобіографіі с.134.
- Ознайомитися з життєвим та творчим шляхом Василя Чухліба.
2. Ознайомлення з оповіданням В.Чухліба "Дикі каченята" с.134-136.
3. Дайте відповіді на питання після тексту.
4. Поміркуй, виконай завдання.
5.Домашнє завдання. - Навчитись виразно читати оповідання В.Чухліба "Дикі каченянта".
Дякую за увагу!
04.05.2022
Математика
Тема. Закріплення знань, умінь і навичок ділити двоцифрове, трицифрове число
на одноцифрове.
1. Усний рахунок.
Вправа «Чарівний капелюх»
- Пригадай таблиці множення і ділення.
2. Робота з підручником.
•Завдання № 1 с.135
- Обчисли.
- Знайди в таблиці значення виразів і відповідні букви.
- Прочитай прислів’я.
•Завдання № 2 с.136
- Прочитайте умову задачі.
Козачки збудували будинок за 16 тижнів.
- Скільки днів будували будинок? Запишіть.
•Завдання № 3 с.136
- Прочитайте умову задачі.
- Про що задача?
- Що означає число 16? 2?
- Що означає число 12? 4?
- Яке питання в задачі?
- Запишемо розв’язання.
•Завдання № 5 с.136
- Склади вирази й обчисли їх.
- Прочитай кожну рівність, починаючи з останньої дії.
•Завдання № 6 с.137
- Козачки роблять ранкову гімнастику. Знайди невідомі дані.
Запиши в таблицю.
•Завдання № 8 с.137
Головоломка. Вправа «Поміркуємо».
- Козачки пропонують тобі логічні завдання.
- Добери відповідні цифри у кольорові квадратики.
- Знайди правило, за яким записували числа . Визнач решту чисел.
Українська мова
Тема. Закріплення й узагальнення знань про прикметник як частину мови. Вправляння у розборі прикметника як частини мови.
2. Добери по
3 прикметники,
що описують зображений предмет.
____________________________
____________________________
____________________________
3. Додай і запиши закінчення прикметників.
Повіває
тепл … вітерець. З полів долинають чудов ... запахи польов... квітів.Та раптом на горизонті з
’явилася чорн… хмара. За секунду щось гучнозагриміло. Пішов рясн… дощ.
4. Подані іменники з
прикметниками запиши в однині.
Широкі поля – ________________________
Широкі майдани – ______________________
Широкі дороги – _________________________
5. Утвори з виділених
слів
о днокореневі прикметники
за
зразком.
Запиши словосполучення.
Зразок.
Сік і з
яблук – яблучний сік.
Ланцюжок із золота –___________________________________________
Компот із вишень –___________________________________________
Іграшка з паперу–___________________________________________
Свято для дітей –___________________________________________
6. Склади і запиширечення з словосполученнямзимовий ранок
7.
Прочитай словосполучення . В дужках визнач рід
прикметника.
Комментариев нет:
Отправить комментарий